marți, 7 iulie 2009

Leapsa 1

Ce faci?Ma uit la poze,stau pe mess,ascult o melodie chill si mi'e dor de el
Ce vezi?Monitorul,o sticla de fanta,ariciul de la el,o foaie,un glob de la el,poze;
Ce asculti? Jason Mraz-Lucky
Ce auzi? Sunetul tastelor si furtuna din suflet
Ce mirosi? Mirosul de mancare buna facuta de mama mea care vine din bucatarie
Ce simti? Soulstorm
Ce citesti? Momentan,bloguri
Ce te sperie? Sfarsiturile...
Ce te bucura? Cand ma tine in brate,cand imi zambeste,cand ma pupa pe frunte,cafeaua cu lapte de dimineata,rasaritul,pozele,condusul,viata,zambetele
Ce te priveste? Colajul de pe perete
Ce esti? Aparent cel putin,se pare ca sunt om
Ce gîndesti? Am in cap un amalgam de ganduri
Ce te bîntuie? Ochii lui :X
Ce regreti? Ca atunci cand am plans,nu am zambit
Ce te grabeste? Viata..
Cum te joci? Cu focul?
Cine esti? Inca un copil
Cum esti? Orgolioasa,ambitioasa,fericita
Cu cine esti? Cu mine..
Ce titlu ai da? Cui?
Cum ma simti? Nicicum
Ce crezi? Cred in credinta.
Când nu esti tu, cine esti? Nu poti pleca din tine insuti.
Ce visezi? Scenele mari,roluri
Când spui NU? Cand nu am chef sa fiu amabila si sa zic DA
Ce cauti? Fericirea...
Ce gusti? Fanta
Ce vezi în oglinda? Inca o fetita cu ochi mari caprui,fata rotunda si buze frumoase
Unde fugi? Spre nicaieri
Ce este important? Carpe diem:)

Niciun comentariu: