miercuri, 8 iulie 2009

Leapsa 2:)

Intrebarea pe care nu am rostit-o:Mai cantam putin?

Greşeala pe care nu mi-o iert: Nu cred ca am asa ceva,desi poate am zis pe moment asta.

Am plecat, deşi ştiam că pentru totdeauna:Nu am facut-o inca...

Am tăcut :Aproape niciodata.Am stiut sa imi impun punctul de vedere

Regret: Nimic!

Defect dintotdeauna: Incapatanarea

Îmi lipsesc: Zilele fara griji de cand eram copil

Am renunţat: La tot ce mi s-a parut in plus

Am pierdut: Legaturi.

Am uitat: Nume, date, motive. Niciodata emotii.

Am aruncat: Poze,vise,din pacate.

Nu am ştiut: Daca am facut alegerile corecte, dar nu mi-a pasat. Am ales un drum si am mers pe el, fara sa fiu tentata sa ma intorc la rascruce si sa il schimb. Si timpul m-a facut sa vad ca fiecare pas a fost facut in directia corecta.

În fiecare noapte: Visez mult, incurcat, interesant, frumos.

Niciun comentariu: