duminică, 9 august 2009

Dorul la puterea a 3a:)


Mi'e atat de dor de tine.Mi'e foarte dor.Mi'e dor de tot.De zambete,imbratisari,mesajele de dimineata,cafeaua cu gandul la tine,mesajele din timpul zilei,pupat pe frunte,saruturi muuulte si dulci:) ,poze,masina,condus,Sugas Bai,sa fac pe bebe,sa faci pe bebe,sa fii duuuuulce asa cum numai eu stiu,sa ne certam,sa ne haraim,sa te fac bou,sa radem,sa plangem,mesajele de noapte buna,ochii tai albastri,mainile tale,bratele tale,tigari pe balcon,banca noastra,in spatele blocului,patul tau,cearceafurile tale albastre,si ale mele roz,mesajele dulci dulci,noptile impreuna,alesul stelei impreuna,si mersul de mana de nebuni si tigarile cu tine...aa da..si Kinder Bueno:D 3 more days..Love you.Si stii ce?Multumesc ca m'ai invatat cum e sa iubesti de parca n'ai suferit niciodata din dragoste.




If you ain't here I just can't breathe,there's no air,no air...

Niciun comentariu: