joi, 13 august 2009

Egoism


Nu ma simt bine datorita faptului ca..exagerez si risc sa pierd tot ce am in jurul meu.Sunt rea,egoista,si mereu ma gandesc doar la mine...Si imi pare rau.Ajuta cu ceva?Ajuta cu ceva ca tin atat de mult la tine incat tind sa cred ca orice miscare pe care o consider eu gresita o iau ca si cum nu ai mai tine la mine?Sentimentele nu se schimba de pe o zi pe alta...nu ai cum sa treci de la iubire la indiferenta sau de la iubire la ura.Nu asa.Stiu ce simti.Sunt egoista.Poate ca ar trebui pur si simplu sa stau calma..
Le fac rau oamenilor din jur,ma ranesc pe mine,nu vreau sa va pierd.Mi'e greu.Mi'a fost atat de dor de tine si acum in sfarsit esti aici...

Poate ca ar trebui sa invat ce inseamna sa apreciezi mai mult decat o faci ceea ce ai langa tine,si sa nu dai cu piciorul la ceea ce mai tarziu s'ar putea sa nu mai ai...

Niciun comentariu: