duminică, 25 octombrie 2009

Astazi doare (din nou)


Am chef de scris.Nu stiu daca am mai avut vreodata un chef nebun.Sa stau cum stau eu de obicei,turceste pe scaunul meu negru,la biroul meu plin de buburuze si poze.Toate pozele sunt frumoase...Dar privirea unora dintre ele doare. (Fotografie/Ramas bun.).Nu o sa mai spun ca mi'e dor,ca vreau.Nu mai vreau nimic.As vrea doar...dac'as putea sa dorm 3 luni... sa treaca viata pe langa mine,asa... asa cum?Asa cum trece si in momentul de fata,mai exact.Zile proaste,extrem de proaste... somn putin,mancare putina,multe tigari... M'am trezit azi dimineata la 7,speriata si cu lacrimi in ochi...soarele era pe cer...am deschis geamul,am inspirat aerul curat si am lasat soarele sa'mi mangaie fata...Pasarelele cantau,si m'am simtit brusc FERICITA...dar nu genul "ala"de fericire...nu genul "TAU"de fericire.Apoi am realizat ca nu esti aici..deci fericirea nu era completa.A durut.Nici macar cerul albastru albastru nu ma mai face sa zambesc,cum ma facea asta primavara.Primele zile de primavara...(Primavara incepe cu tine!).Vremea asta frumoasa e egala cu zero,fara acel "cineva"care iti intelege orice gest,orice muscat de buza...Sau cel putin...facea asta.Nu poti obliga pe nimeni sa te iubeasca.Am nevoie de somn,de odihna,de vindecare...si de o limonada rece,un pachet de tigari,o poienita verde,verde si un hamac rosu..O rochita alba,fara bretelute,cu buline mari galbene si de o camera pentru multe poze.Si un caine mic,mic.Si alb.Si pufos.Si jucaus.Si as mai avea nevoie de ceva (cineva),dar nu mai vreau sa'mi exprim dorinta asta.Nici macar in fata MEA!In alta ordine de idei,scoala merge bine macar.Repetitiile la teatru la fel de bine.Desi sunt multe repetitii de cate 3 ore,probe de costum,cautat costume,probat,"asta nu'i bun","da'o jos","ia asta".

p.s-asta'i cel mai de rahat post de umplutura din viata mea!
p.s2-fetita din poza e fetita Danei Nalbaru,o scumpete de copil:)
p.s 3-ma duc sa dorm.

mind vs. heart 0-2

Niciun comentariu: