joi, 5 noiembrie 2009

Pana aici!

Nu.S'a terminat ACUM si AICI.Gata cu posturile astea de cacat.Gata cu plansul aiurea si gata cu TINE.
Nu mai pot si nu mai vreau sa te tarasc in mizeria mea.Tu nu meriti asta.Tu esti tu.Tu poti sa te ridici si sa pleci.Tu poti sa iti spui "STOP,nu o mai vreau."si asta sa si faci.Tu poti sa uiti.Tu poti sa te arunci in bratele oricui.Tu treci imediat la urmatoarea aventura.
Uitarea e atunci cand nu mai simti NIMIC? Cand iti arunci visele intr'o galeata cu smoala incinsa si speri sa se inece acolo? Mi'am pierdut cuvintele pe bolta cu stele. Pentru ca eu nu mai simt nimic de mult timp. Nu simt placerea, nu simt fericirea, nu simt tristetea. Simt doar un gol un stomac si un nod in gat. Imi simt lacrimile fierbinti si sarate.


Si cu toate astea,sa ai grija de tine,dragul meu...

"Ar trebui pus un gratar la intrarea in orice suflet, ca sa nu se bage nimeni in el cu cutitul."

Niciun comentariu: