vineri, 4 decembrie 2009

Astazi a fost o zi frumoasa.Vremea a fost urata,extrem de urata,dar de data asta am fost imbracata bine (spre mirarea oricui) si "dotata"inclusiv cu fular,intrucat nu mi'a mai fost frig.
Am dat o lucrare la istorie la care presupun ca voi lua o nota frumusica,multumita mamei mele ptr primele 2 exercitii,colegei mele de banca ocazionale,datorita faptului c'am fost mutata de langa scumpa coleguta a mea pt exercitiul 3,iar ptr exercitiul 4 colegutei mele de banca si totodata prietena mea cea mai buna care mi'a trimis mesaj.
Dupa ora de istorie am avut muzica,care de obicei o tinem in sala de festivitati.Profa nefiind,bataia pe pian a fost grava,majora si extrema.In graba de a o da la o parte de la pian pe o colega,am cam calcat stramb datorita cizmelor mele extrem de instabile.Mi'am sucit glezna,iar din cauza durerii am picat pe primul scaun care mi'a iesit in cale.Multumesc scumpei mele prietene pt masajul la picior.
Apoi am plecat noi ca doua fetite frumusele sa cutreieram orasul in cautarea unor informatii legate de internate si alte chestii.Informatiile nu le'am obtinut prea concret,insa a fost o plimbare in care am vorbit mult,ca de obicei,despre toate nimicurile,ne'am tinut de mana,am fumat,am cutreierat magazinele.
Am ajuns acasa.In toata plimbarea in oras,aparent ma lasase durerea de glenza.Am ajuns acasa si m'a luat iar.
In alta ordine de idei,sunt fericita:)

Niciun comentariu: