joi, 24 decembrie 2009

Craciunul


Am un chef asa, nebun sa scriu.Idei nu am, ce e drept, dar...

Zilele astea au fost o agitatie, asa, fara rost, si inca nu s'a terminat.Dar de ce sa mint?Ajunul a fost frumos, urmeaza ziua de Craciun, pe 28 ziua mea, (17 ani, baierame...) iar apoi Revelionul.Am nevoie doar de liniste, de iub`, de familie si prieteni.Mosu`meu a fost darnic, am primit cadouri adorabile si cam atat.

Ideea e ca acum desi sunt obosita, nu pot dormi.Nu am stare deloc!Sunt plictisita asa, oarecum.Si de multe ori sunt si scarbita de ce vad in jurul meu.Multi dintre voi faceti din ziua de Craciun un mare cacat.In restul anului va scoateti ochii si va injurati pe la toate colturile si alte alea, iar de Sarbatori va pupati in cur, si va dati mesaje (ziceti voi), dragute, ca sa va pupati si mai mult in cur.Trec sarbatorile, bineinteles, si voi sunteti iar la cutite.BRILIANT!Aproape ca sunt impresionata.Eu sunt o mare "fana"a traditiei de Craciun.Colindat (desi anul asta inca nu am ajuns), masa de Craciun impreuna cu persoanele apropiate, cadouri, mesaje dragute, dar oamenilor iubiti, nu celor pe care nu ii suportam,defapt.

Comerciantii fac din asta o ocazie ideala de a vinde.Profita la maxim, pentru a face reduceri, zic ei, rentabile.Lumea se inghesuie sa cumpere, evident.Parintii pentru a isi multumi copiii.Oameni pentru a isi multumi sotiile, sotii.Iubiti pentru a isi multumi iubitele.Tot felul de plusuri, Mos Craciuni si alte minuni, tot mai tentante de la an la an.Evident, deci ca se vand!

Si inca o chestie care ma irita ingrozitor.Am tot vazut seara, cand ajung in pat, pe la tot felul de emisiuni, tot felul de tarfulite ale showbizului romanesc, imbracate cica in Craciunite, dragele de ele, cu curul, sanii si suncile la vedere.Da, stim, sexul vinde, dar fratilor, adica...mai bine zis, surorilor, NU SI TRADITIA, nu mai intreceti masura oricum sunteti penale, frate.Faceti playback, nu nimeriti versurile, sunteti penibile.Dumnezeu sa ma ierte, nu vreau sa fiu rea si de Sarbatori, dar asta e adevarul.

In fine...somnul nu ma ia, deci cred ca am sa beau o cafea, sau cel putin o gura de Cola, am sa fumez o tigara si eventual am sa trag o privire pe google la programul TV.Halal!

**POZA DE LA COSMINA: http://mentosaneee.wordpress.com:)

Niciun comentariu: