joi, 17 decembrie 2009

Iubire


Lucrurile care'mi plac la tine: Scanteia din ochi, caldura trupului, respiratia ta pe gatul meu ce freamata, atingerea mainii tale, mirosul parului, bunatatea zambetului, puterea din privire, sarutul tau pe buzele mele, trupul tau lipit de mine, dezmierdarea atingerii tale, acel sentiment, sunetul vocii, duiosia imbratisarii, calmul prezentei tale, bataia inimii, promisiunea de maine, splendoarea sarutului, magia mainilor, toate astea si inca…

As putea sta sa te privesc ore in sir. Ti'am si spus'o. Nu ca n'as fi facut'o de atatea ori cand dormeai. Si asta ti'am spus'o. Te'as putea mangaia pe pleoapele'ti inchise, te'as putea saruta pe gura'ti insetata, te'as putea trage de urechi, si toate astea fara ca tu sa simti.


As putea sa'ti fac masaj ore intregi. Si Dumnezeu mi'e martor ca cel mai mult pe lumea asta urasc sa fac masaj cuiva. Dar cu tine e altceva. E de fapt ceva'ul acela. Habar n'ai probabil, dar imi place sa'ti desenez din crema, pe spate, tot felul de picturi abstracte; ma distreaza enorm contrastul dintre o floare alba din crema spre exemplu si pielea ta.

As putea sa fac un milion de lucruri pentru tine, lucruri pe care pun pariu ca nu m'ai crede capabila sa le fac...De multe ori nu ai idee cat de mult tin la tine, cat de mult te vreau, si cat de mult ma bucur ca esti in viata mea.Iarta'ma daca nu arat asta:)

Ia'ma de mana si arata'mi, arata'mi ca ma iubesti, arata'mi cum sa te iubesc, caci nu mai stiu…

Niciun comentariu: