sâmbătă, 19 decembrie 2009

Oameni...

Buna dimineata!:)
Vreau sa vorbesc neaparat despre oamenii care nu sunt oameni, sunt niste animale nenorocite.Un prieten aparent destul de bun, nu dau nume, pentru ca nu isi are rostul, a fost la o petrecere, a unui prieten iarasi aparent bun al meu, amandoi colegi de ai mei, petrecere la care eu si iub`al meu nu am putut ajunge pentru ca am avut cu totul alt program, a mancat bataie animalica de la niste golani nenorociti.S'a ales cu capul spart, cateva coaste rupte, vanatai, si tot soiul de alte rani.Oameni buni...suntem oameni sau baloti de baie?Cum puteti sa dati intr'un om ca niste animale, ca niste baloti de paie, fara creier si viata?Sunt absolut socata de genul asa de oameni, carora li se urca bautura la cap si impart pumni in stanga si'n dreapta.La fel de scarbita sunt si de oamenii care isi bat prietenele/sotiile...Fetelor de ce acceptati genul asta de comportament?De ce va lasati calcate in picioare si plangeti dupa tot felul de ratati?

In alta ordine de idei,e o dimineata linistita, urmeaza sa ma vad cu al meu iub` si la 6 sa mergem la teatru.

Niciun comentariu: