duminică, 10 ianuarie 2010

Obiective



Nu am mai scris pentru ca sincera sa fiu, nu am avut chef, mi'a fost lene, am preferat sa zac.Mi'e dor de el, dar vine maine acasa.

Uneori am impresia ca lucrurile se aseaza asa, frumos.Si tinand cont ca a inceput noul an am cateva obiective de indeplinit.Primul pe lista ar fi relatia cu el.E o relatie care dupa 9 luni, inca nu ma plictiseste, inca nu e obisnuinta, rutina cum ar putea spune altii.E o relatie pe care vreau sa o pastrez vie, vreau sa nu existe nici macar certurile minore, si sa ne iubim la fel de mult, poate chiar mai mult.
Al doilea pe lista ar fi sa merg in continuare cu teatrul, sa pun tot sufletul si toate sentimentele acolo, in ceea ce fac si imi place.Vreau sa imi dezvolt personajele, sa le dau o noua fateta, mai incarcata, mai ampla, mai reala, mai cu suflet.Sa ma concentrez si sa fiu mereu acolo, cu energia 100%, sa dau tot din mine.Vreau sa incep pregatirea ptr IATC (facultatea de teatru.)
Al treilea pe lista ar fi relatia cu oamenii dragi.Vreau sa fiu mai calda, mai iubitoare, sa imi arat mai des sentimentele, si sa evit sa ii ranesc sau sa ii jignesc.Sa mai las din orgoliu si alte lucruri prostesti, si sa invat sa las de la mine.
Al patrulea pe lista ar fi relatia cu oamenii din jur, oameni pe care chiar daca'i placi sau nu, orice ai face, tot in jurul tau sunt.N'ai ce sa le faci.Unii trebuiesc ignorati, altii trebuiesc respectati, si cam atat.Nu prea vreau sa'mi bat eu capul cu chestii de genul.Ah, da.Note to self: sa fiu mai calma, si sa nu mai fiu rea gratuit.
Al cincilea pe lista ar fi sa nu ma mai enervez de fiecare data cand nu imi convine ceva, si sa analizez situatia cu sange rece.Am foarte repede tendinta sa ma enervez pe orice idiot care spune ceva deplasat, si in secunda 2 sa am impresia ca o sa il si pocnesc.
Al saselea pe lista ar fi scoala.Orice ar fi, scoala trebuie sa fie pe un loc destul de ridicat, si sa incerc sa'mi pastrez notele cat de sus se poate.Note to self: Sa nu ma mai enervez pe orice idiot care are facultate, si are impresia ca e profesor.
Al saptelea pe lista ar fi ca inainte sa implinesc 18 ani, cu 3 luni inainte, sa ma apuc frumos de scoala de soferi.
Al optelea pe lista ar fi sa am grija de mine.Sa ma las de fumat, la un moment dat, demachiatul in fiecare seara sa ramana regula si alte obiceiuri din seria "cosmeticale" sa ramana ritualuri.
Al noulea pe lista ar fi sa mai vad cel putin o tara straina in vara asta, si sa ma plimb cat pot de mult.
Al zecelea pe lista ar fi sa zambesc cat pot de des, sa dorm bine, sa nu mai mananc tampenii si sa fiu calma.
Al unsprezecelea pe lista ar fi sa privesc si sa stiu clar care sunt obiectivele MELE si sa fac TOT ce imi propun fara sa mai las pe "una din zilele astea"....
Eu sunt un om simplu, care iubeste viata.Vorbesc mult, ma bantuie ideile, din cauza aceasta mi'am si facut blog, iubesc oamenii cu bunele si cu relele lor dar nu am incredere in ei.
XoXo


LATER EDIT:Imi cer scuze, nu stiam ca nu pot primi comentarii la blog, mi s'a atras atentia de mai multe ori, imi cer scuze.Acum pot primi comentarii:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ti-am zis ca-mi place ultima parte,care e,defapt,adevarul.Ti-am dat si idee de post ;;)
Pupici!
Cosmina

Cristina Cioba spunea...

Ideea o aveam mai de mult.Cat despre about me, si ala a fost scris saracu de mult, si uitasem de el, il gasisem intr'un word.Saru'mana
Cristinica:*