duminică, 14 februarie 2010


Am dat de o melodie superbă, superbă. Florin Chilian- întoarce-te când dorm. Vă las mai jos melodia, să o ascultaţi, merită. Eu zic să daţi play în timp ce citiţi. La mine astăzi e pe repeat. Am avut repetate obsesii la Florin Chilian. Iniţial la melodia "Zece", apoi la melodia "Ce caut eu în viaţa mea?şi "Chiar dacă", ca apoi să ajung la piesa asta.


Am să deviez oleacă de la subiect. Am avut o discuţie lungă, lungă, cu un prieten bun, apropiat şi vechi. A fost despre relaţii, iubire, despre pusul sufletului pe tavă, despre lacrimi, dezamăgiri şi etc. Mi-a spus aşa: Ascultă’mă pe mine prietene,nici un barbat din lume nu merită nimic…dar cine ştie. Omul care e lângă mine nu m-a dezamăgit decât neintenţionat. Sunt perfect conştientă că nu mi-ar vrea pentru nimic în lume răul. Pe parcursul timpului am învăţat că din fiecare dezamăgire ai ceva de învăţat şi din fiecare lacrimă vine binele. Am învăţat că binele se face indiferent de ocazie şi îţi va fi răsplătit. Am învăţat că fiecare îşi arată iubirea în felul său. Nu e un păcat să iubeşti cu tot sufletul. Să îti pui sufletul pe tavă. Dar trebuie să fii perfect conştient că e posibil să plângi amar pentru asta. De la fiecare om ai ce învăţa, la fel şi din orice carte proastă.

Una peste alta, dragule, vreau să ştii că sunt extrem de fericită cu tine. Cu bune, cu rele, cu tot. Suntem noi, iar asta e tot ce contează. Vreau să ştii că tu eşti cel mai bun prieten al meu. Cel mai bun iubit. Cel mai bun amant. Cel mai bun părinte şi cel mai bun confident. Cu alte cuvinte, tu eşti tot!
Eu vă las dragilor, vă urez încă odata un Valentine's day aşa cum vi-l doriţi.

Cu drag,
Christine

Niciun comentariu: