vineri, 5 februarie 2010

Nu mai vreau!

Nu pot sa scriu cu diactritice pentru ca iar sunt la amaratul asta de laptop. Pc ul meu face niste figuri extraordinare, am zis ca intr`o zi am sa`i ard una drept in cacatu`ala de monitor. Iar n`am reusit sa dorm decat pana la 8 jumatate si m`am trezit si cu o durere de cap, probabil bonus. Sa mai zic si ca ma simt singura si ma plictisesc? Sau ca in ultimul timp realizez chestii care pe undeva dor? Sau ca nu e nimic din ceea ce parea sa fie? Sau ca in curand o sa ma trezesc de unde am plecat acum ceva timp?

Am obosit sa nu fiu sigura pe nimic si sa nu stiu ce se intampla, mai exact. Am intrat la o cura de slabire pentru ca am pus un kilogram pe mine si as vrea sa dau jos 3. Aseara dupa ora 6 mi s`a facut foame, am mancat o portocala, iar pe la 10 fara ceva mi`am facut si abdomenele.

So...DAY ONE!
cafea fara zahar si mi`am facut salata din ardei, rosii, bucatele de pui fiert si ou fiert. Dupa calculele mele, cam intr`o luna o sa dau jos 5 kg, ceea ce e ok, chiar daca nu sunt 3.
in jur de ora 1 si jumatate-2, daca mi se face foame- iaurt semi degresat+mar
4 jumatate- supa
iar 6- iaurt+banana


Ma uit la gossip girl intr`o veselie, da` se incarca groaznic de greu, ceea ce iar e jalnic si trebuie sa pun pe pauza din 5 in 5 min. Inca imi pocneste capul, amaratul ala de serial nu se incarca si as mai fi vrut sa dorm cel putin 2 zile. Ma culc destul de tarziu si totusi sa ma ia naiba daca pot sa dorm. Recordul meu de somn vacanta asta a fost 9.30 a.m. I`m good, ha? Am ajuns sa astept sa inceapa scoala. Great.

Acum va las, se pare ca s`a incarcat relativ, episodul din gossip girl si am de gand sa mai pierd timpul, in ritmul in care am mers saptamana asta, termin sezonul 1, pana diseara. A, da, ma irita pana si soarele de afara. Minunat.

LATER EDIT: mi`am facut abdomenele, m`am uitat la episodul 13 si 14 din gossip, si urmeaza o curatenie generala in camera mea.

Christine

Un comentariu:

Andra Dan spunea...

De curiozitate, calculeaza-ti caloriile aici: http://calorii.oneden.com/

Daca intr-o zi ai sub 1000kcal, fii sigura ca le pui inapoi in 2 saptamani, pentru ca slabitul este "fals" daca esti sub limita de calorii. Daca vrei iti dau mai multe detalii. Nu face greselile pe care le fac toate fetele.

p.s. bravo cu abdomenele! incearca sa alternezi forta cu cardio