duminică, 28 februarie 2010

Tu ce visezi?


Am obosit. Nu ştiu de ce, dar am obosit. Am obosit să scriu, să cânt, să zbor, am obosit să fiu obosită.


Mi-aş dori o camera cu peretii de culoarea fragilor, şi tot ce aş vrea să fie in acea cameră ar fi un laptop mic, alb, o măsuţă culoarea vaniliei unde să-mi scriu amintirile sau orice altceva şi pe care să stea laptopul, un fotoliu mare mare mare tot in culoarea fragilor (din-ăla cu formă ciudată)
unde să-mi repet scenariile pentru piese, un pat mare, un dulăpior pentru cosmetice and stuff, şi un dulap mare mare gen dressing pentru haine, pantofi şi so on. Pe un perete aş vrea multe multe rame colorate, fiecare alte culori cu poze, amintiri, oameni, peisaje. Lângă pat un lampadar mare mare cu abajur enorm, roz dacă se poate.



Lânga camera asta să fie o baie micuţă dar curată, şi să fie galben cu verde, cu preşuleţe mici, bureţi de baie galbeni, oglindă cu ramă verde. O bucatarie micuţă, cochetă, cu o masă portocalie, perdele portocalii, scaune portocalii, iar nu în ultimul rând, scrumiere portocalii şi veselă portocalie. Pe balcon aş vrea un şezlong superb, colorat, iar lângă, o măsuţă mică pe care să stea cutia mea preferată cu ceaiuri de toate soiurile.


Iar pe lângă toate astea, vreau o javră mare, blănoasă şi blândă şi pe el cu care să iau ceaiul dimineaţa, să ne împărţim toate gândurile şi visele şi să ne iubim tot mai mult.

Care sunt visele tale?


Apropo, nu sunt deloc ahtiată după comentarii, ci doar ahtiată după critică constructivădar mi-ar plăcea să-mi spuneţi orice vă place sau nu vă place (cei care-mi citiţi blogurile, e clar că sunteţi destul de mulţi.). Merci anticipat!

Niciun comentariu: