sâmbătă, 13 februarie 2010

Valentine's


Acest post este pentru a vă ura un Valentine's day aşa cum vă doriţi voi. Să vă arătaţi sentimentele pentru persoana iubită, pentru că lucrurile pe care nu le spui sau arăţi se pierd. (Dacă nu mă credeţi pe mine,să-i credeţi pe cei de la Vodafone, au spus şi ei asta în binecunoscutul spot TV. )
Unii oamenii spun că e cea mai potrivită zi din an pentru a îţi arăta sentimentele. Eu zic că atunci când iubeşti, fiecare zi e cea mai potrivită pentru a arăta ce simţi. Eu personal, nu vreau să mă las copleşită de sărbătorile de la americani, dar e o chestie care deşi e comercială, e simpatică. E o zi în plus în care poţi lenevi cu iubitul tău, poţi dărui şi primi mici simboluri ale sentimentelor dintre voi. Aşa că lume, haideţi să nu mai conteze aşa mult de la cine vine sarbătoarea asta. Contează pe cine avem alături de noi, nu?

Pe calea asta, vreau să-i urez şi Cristinuţei noastre un "La mulţi ani" călduros, o viaţă plină plină de reuşite şi încununată de succese (sau succesuri, după cum zice prietena mea Moni Columbeanu). Pe lângă asta, fericire, iubire şi sănătate.

Vă las o piesă pentru voi, pentru ziua de mâine.

Niciun comentariu: