duminică, 28 martie 2010

Nud

Vorbeam cu Alexandra, şi ii spuneam că aş vrea ca un pictor, unul talentat, evident, să mă picteze nud. Aş sta nemişcată tot timpul necesar pentru a fi pictată, chiar dacă aş simţi toate oasele amorţite, ochii că se închid, că mă dor picioarele, braţele, sau orice altceva. Aş face asta pentru că aş vrea să văd cât de frumoasă sunt în viziunea altcuiva, a cuiva care ştie să transpună atât frumosul cât şi urâtul în artă. Aş sta nemachiată, aşa cum sunt eu, să mi se vadă ce e frumos natural, nu farduri, nu fond de ten, nu nimic...Să se vadă căldura din ochi, timpul care a trecut, să fiu ca o carte deschisă... Să am pantofi roşii, o eşarfă roşie la gât, şi o ţigară aproape terminată în mână...Într-o zi o să mă las pictată!

Un comentariu:

Stefan spunea...

intr-o zi o sa devin pictor
k