duminică, 25 aprilie 2010

La mulţi ani, iubirică

1 AN ! Anul în care am fost fericită, am vibrat, am şi plâns împreună, am râs, am crescut...un an în care am învăţat multe, enorm de multe, printre care să PREŢUIESC iubirea...să te preţuiesc pe TINE... Pe tine, omul care mă respectă, care ţine enorm la mine, care nu mă lasă să plec. Omul orgolios cu ochii albaştri care încă mă fac să tremur. Îţi mulţumesc pentru fiecare zi din anul ăsta, pentru tot, pentru NOI, pentru că nu ne-a despărţit NIMENI şi NIMIC...

Găsesc tot ce am nevoie la tine, totul e reciproc, totul se împarte. Nu-mi găsesc cuvintele pentru a exprima tot ce simt. Nu găsesc cuvinte să-ţi explic tot ce simt pentru tine, ochii mei mari fac mai bine asta.

1 AN, iubitule. La mulţi ani nouă. La cât mai multe clipe ca şi până acum. Cea mai mare dovadă a iubirii noastre e că relaţia noastră durează de un an...

Nu ştiu să descriu anul ăsta în cuvinte. Orice alte sentimente ştiu să le pun pe foaie. Ce e între noi...pentru asta nu există cuvinte. Suntem speciali. Am fost de la bun început, din ziua în care ne-am cunoscut...2 aprilie 2009, ziua în care mi-au tremurat picioarele la primul pupic...

Te ador aşa cum mi-era greu să cred că aş putea. Nu mulţi au ce avem noi, niciodată nu mi-ar fi uşor să te las să pleci. Nu aş muri fără tine, dar aş uita să trăiesc...Viaţa fără tine n-ar mai fi colorată, zâmbetele ar fi false, iar luminile şi aerul n-ar mai fi pure...

Te ador, la mulţi ani nouă. Aşa să fie ca la anul pe vremea asta, să scriu tot la laptop, un alt post...pentru 2 ani! Şi ştii de ce? Pentru că iubirea mereu îşi găseşte calea...ca a noastră! Mulţumesc din suflet, pentru tine...pentru noi!Pentru răbdarea, grija, iubirea, respectul, pentru TOT.... Pentru că exişti! Îi mai mulţumesc lui Dumnezeu că mi te-a scos în cale...You can t fight faith. Şi ea ne vrea împreună....

Si nimeni niciodata n-ar putea
S-aduca norii intre noi, nu, nu......

3 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumu:D
:X:X:X

Anonim spunea...

la multi ani si la cat mai multe clipe fericite alaturi de iubitult tau!

cheerish all these beautiful moments...because they will lead you to light in those dark times.

realbadpisy spunea...

hhehehheh! multi ani inainte.