marți, 27 aprilie 2010

Fashion fashion

Azi mi-a venit în cap un subiect tare controversat şi discutat. Discutat de oameni avizaţi, care sunt în măsura să seteze trenduri... Cred că deja v-aţi prins despre ce e vorba...şi dacă nu, despre FASHION e vorba.

 Se poartă tot felul de chestii. Începând cu colanţii de latex. În varianta pozei de mai jos, sau diferite culori, modele, grade de "luciu". Sunt interesanţi, dar trebuie să fie purtaţi de cineva cu personalitate. Mie personal îmi plac. 


 Un alt lucru la modă sunt gecile de piele. Geniale, merg cu orice ţinută, atât elegant cât şi casual. Nota 10. 


 Un alt "MUST HAVE"al sezonului sunt ceasurile. Şi ele, atât la ţinute elegante cât şi la rochiţe mai casual. Cât mai colorate. Gen : 

 Geniale, completează perfect ţinuta din punct de vedere al acesoriilor. Din punctul meu de vedere ori cercei micuţi finuţi şi lănţic (NICIODATĂ cercei lungi şi lănţişor!!!), ori cercei ceva mai evidenţi, să le zic aşa, şi un ceas.

 Tot un must have al sezonului sunt rochiţe. Multe rochiţe, a venit primăvara. Eu am văzut câteva pe net foarte reuşite. De exemplu
 Astea sunt doar câteva din rochiţele atât elegante cât şi doar de o ieşire în oraş care mi-au plăcut extraordinar de mult. 


 Pantofii coloraţi, cui nu îi plac? O pată de culoare e mereu binevenită, atenţie, UNA!!!
 Adorabili, nu?


 Ochelarii de soare, fie ei supradimensionaţi, fie aviator. Se poartă, mai ales acum că a dat soarele. La ochi, nu pe cap sau păr. 


 Cred că ştim cu toate (SPER) că se poartă boyfriend blazerele şi CLAR sunt un must have. Fie cum or fi. De exemplu


 Se poartă din nou din fericire blugy skinny. Nu îmi plac, în schimb, atunci când sunt purtaţi de fete cu piciorul f mare, sau extrem de plinuţe. În rest cred că se potrivesc la orice siluetă. 
 Se poartă genţile xxl, tip sac, indiferent de culoare, formă şi etc.
 La capitolul costume de baie vara asta o să se poarte...cam aşa ceva:


Important nu e să avem cât mai multe produse în garderobă, ci să le combinăm cum trebuie. Must haveuri în ochii mei pot fi şi o camaşă simpla albă, câteva fuste, o vestă şi etc. Sper că v-au fost de folos într-un fel sau altul ideile mele.
  
 Când vine vorba de un alt subiect, destul de discutat, şi anume cosmeticele, eu am folosit o gamă largă, de multe nefiind mulţumită. Ţinând cont că am lălăit-o deja destul de mult, o să încerc să fiu concisă.

 Începând cu demachiantul. În momentul de faţă am un demachiant de la Garnier, care e chiar mişto, deşi uneori mă ustură. Dar doar uneori. Mai am un demachiant de la Farmec. Ok, sunt de acord că nu e scump, dar asta nu înseamnă că nu e calitativ. Are efect răcoritor, de ceai, e excelent şi pentru cearcăne. Şi demachiază foarte bine.

Rimel am folosit de la Avon, la Oriflame la de toate. Acum folosesc Maybelline mascara falsies. Nu încarcă genele sunt foarte mulţumită. Recomand.

Cât despre tuşul de ochi, produsul cel mai drag mie, ca să zic aşa, iar dacă nu drag, măcar necesar. Nah, se asortează cu ochii mei mari... Am folosit Avon, Rimmel, Oriflame. Toate bune la început. Apoi arăta de parcă ar fi fost gri, o nuanţă ştearsă. aşa... Acum am descoperit Maybelline liner express, care dupa vreo 20 de utilizări e înca ok. Dacă ştie cineva ceva mai bun, indiferent de preţ, e liber la comentarii.

 Farduri folosesc destul de des, am o cutie de la Sephora, câteva de la Avon şi nu am avut probleme cu ele. Am cu sclipici, fără sclipici şi etc.
  
 Anticearcăn deşi folosesc extrem de rar în cazuri de maximă nevoie, folosesc unul de la Oriflame şi nu am de gând să-l schimb pentru că-şi face treaba.

 Folosesc iluminator de la Sephora, e genial.


Un capitol tare versificat sunt glossurile. Am o grămadă, Sephora, Rocher, Avon, şi etc.Poze cu câteva din produsele pe care le am la capitolul ăsta. Plus alte chestii no name.

 Când vine vorba de fon de ten, nu mă dezlipesc deloc de Loreal Accord Parfait


Iar când vine vorba de oje, mi-am alcătuit un mini set de oje Sephora, iar la geluri de duş nu am pretenţii mari, mor după cele cu lapte şi miere..

Parfumurile le-am lăsat ultimele...mi-au plăcut multe şi am avut multe şi încă am,la mine parcă e parfumeria din colţ... Însă cel mai bine îmi reprezintă personalitatea Little Kiss, Chanel No 5, Gucci rush şi Rocher şi Celine Dion.

 THE END...sper că nu am omis nimic.

PRECIZARE: unele poze sunt de aici  iar altele pur şi simplu google, altele garderobă personală

6 comentarii:

G.W. spunea...

eu susţin mişcarea feminină care poartă rochiţe ....sunt frumoase scot în evidenţă armele voastre aşa ca rochii peste tot în jur să fie ....

Blindius spunea...

Cam lungă postarea,m-a ţinut în priză la început,dar spre final n-am mai avut răbdare,merita să fie în două părţi,ca să discutăm mai pe larg.Fashion-ul nu mi se pare relevant.Dar să-i zicem moda.Eu sunt mai conservator în ceea ce priveşte hainele,am unele care ar putea şoca prin imprimeu şi aspect,dar în general mă îmbrac simplu.Optez pt aceiaşi adidaşi,unii româneşti,aceiaşi blugi,am avut o pereche de 3 ori până de curând,când n-am mai găsit mărimea mea.
Colanţii din latex sunt foarte,foarte sexy.Sunt atât de sexy că sunt vulgari,purtaţi pe stradă.Sincer,şi nu pot fi purtaţi de oricare din fete.Eu cel mult îi văd pentru nopţi de kinky sex,nicidecum de mers pe stradă.

Anonim spunea...

Cristina ceasurile si ochelarii au fost intotdeauna un must-have, iar in ce priveste colantii din latex trebuie sa pui poze cu tine imbracata se ne dam seama daca ti se potrivesc :))

Alexandra spunea...

foarte interesanta postarea...eu aminceput sa imi schimb garderoba de un an incoace, in ideea ca pana acum ma imbrac mai mult sport, si doar la ocazii mai speciale mai elegant...din vara m-am hotarat ca am sa adopt un stil mai elegant si incet incet asta amfacut:D...rochitele sunt superbe, chiar ieri am fost sa caut ceva rochite...insa cu colantii din latex eu nu ma prea impac, adica mie chiar nu imi plac deloc

realbadpisy spunea...

m-ai imbolnavit cu must havurile astea ....produsele din imaginile prezentate de tine sunt suuper: ce mai ceasuri..pff si ce pantofi....si ziceai ca unele sunt din garderoba ta? hmm ce anume? si ce nu iti mai trebuie :D

Cristina spunea...

pregatesc de vreo 2 sapt o postare despre cosmetice si despre ce si cum folosesc( ca nu am timp, nu ca urmeaza sa fie prea tare :P). mi-ar fi placut sa pui poze, poze, cu produsele tale (eu asa o sa fac) - ai da o nota mai personala. overall mi se pare fain sa aflu ce folosesc si alte fete, ergo a fost pe gustul meu.