joi, 15 aprilie 2010

Viaţa

De fiecare dată când ne spune cineva "Trăieşte-ţi viaţa, doar una ai", ne sună ca un clişeu ieftin, fără putere şi fără sens, care a fost spus de atâtea ori încât şi-a pierdut valoarea, încât... 
 Dar cine din noi vrea să ajungă undeva în viaţă să spună "Am pierdut timpul" sau "Regret..."? Nu, dacă am învăţat ceva de la viaţa asta, este că nu ai voie să spui "Regret". Nu regreta niciodată. Poate am fi mai puţin falşi şi mai puţin ipocriţi dacă nu ne-am mai căuta scuze pentru faptele noastre, dacă nu am fi aşa superficiali, dacă am spune da şi nu în funcţie de ce simţim, dacă am fi capabili să spunem mereu stop la ceva ce ne face rău. Dacă nu am mai merge după cauze imposibile, dacă şi dacă...
 Viaţa asta nu înseamnă nimic fără zâmbete, fără iubire, fără oamenii pe care îi iubeşti. Viaţa asta nu e nimic dacă nu faci ce îţi place. Dacă nu ştii să profiţi. Oare merită să analizezi fiecare pas? Oare mai târziu n-o să ne pară rău pentru fiecare clipă când am analizat fiecare lucru? Pentru fiecare minut în care am stat trişti?Pentru fiecare seară în care ne-am culcat supăraţi, sau chiar plângând? 
 Dacă am fi mai buni?Dacă am zâmbi şi ajuta mai des? Dacă n-am mai sta încruntaţi, ce ar fi?




Piesa e pentru tine, care te-ai dus acum mai bine de doi ani. M-ai crescut, m-ai învăţat, m-ai iubit cu toate puterile tale. Pentru ochii tăi mici şi negri, mamaie... Dumnezeu să te odihnească. Mi-e dor de tine...

4 comentarii:

Blindius spunea...

(Bannerul tău este la mine pe prima pagină).

Cândva aveam şi eu ca motto vechea zicală ''trăieşte clipa''.După ce a mai trecut timpul,iar tot mai multe probleme au apărut,nu prea am mai ţinut cont de asta.Nici n-aş putea,dacă aş mai vrea.Rămân cu ''stay blind,yet conscious''.

G.W. spunea...

din seria schimb de mame azi facem schimb de bannere..baftă multă cu blogul

Anonim spunea...

Mda...melodia asta mi-a adus aminte de profa mea de engleza..care s-a dus anul trecut..R.I.P..ce dor mi-e de ea..era singura ora care nu imi doream sa se termine..atat de tanara..

frumos articol..."Carpe diem" ,a a?

realbadpisy spunea...

frumoasa postare mi-a mers la casa sufletului.