joi, 20 mai 2010

ATENŢIE, URMEAZĂ UN POST FOARTE VULGAR! NU POT FI FOARTE EXPLICITĂ CU PRIVIRE LA NUMELE PERSOANEI SAU DETALII, PENTRU CĂ...PENTRU CĂ NU POT.

nu ştiu, nu înţeleg, nu pot să pricep. mă depăşeşte situaţia. explicaţi-mi şi mie cum căcat ajung oamenii ăştia să aibă vreo putere asupra altora? cum îşi permit să calce pe oricine în picioare?cum fac exces de zel? cum?cum?cum? nişte oameni veniţi de la ţară şi crescuţi cu o bucată de mămăligă pe zi. oameni de doi bani, oameni de căcat. atât pot să promit că mai e puţin şi vine ziua. şi nu garantez că nu calc pe nimeni după ce-mi iau carnetul. gândeşte-te, fraiere, că vine ziua aia în care o să pot să mă uit în ochii tăi şi am să te scuip. da, sau am să te împing pe scări. mă mai gândesc. hai, mai calcă-mă o dată pe coadă. hai, aştept! să vedem cât mai ai tupeul să-mi mănânci zilele. eu cred că oricum nu ţi-a mai rămas prea mult timp, profită de el. că am să profit şi eu de finalitatea faptelor tale. abia aştept. am să te calc în picioare, vierme. ţăran prost ce eşti. o să te ia dracu. amărâtule! roagă-te, cât mai ai timp.
tu nu ai putere nici asupra ta, ţăranule. lasă, cum ziceam, vine ziua şi am să-ţi cumpăr un cuţit cu numele tau pe el, să-ţi tai venele. muistule! eu nu vorbesc foarte urât de fel, dar tu meriţi. meriţi să fii împuşcat în cap în faţa primăriei. care primărie vrei tu, e ok. şi încă odata...
muie multă îţi doresc!!!şi să-ţi rupi gâtu pe scări!!!
cu plăcere, a ta preferată fiinţă,

 Christine

LATER EDIT: NU, NU E FOSTUL MEU PRIETEN, DISPERAŢILOR!

4 comentarii:

Anonim spunea...

moa:))
pff...ce sa zic..e aiurea ca ti se intampla asta..a facut ceva foarte urat,orice ar fi facut

realbadpisy spunea...

ppffaaii!! nu vreau sa fiu prin fata ta in aceste momente Cristinel mik si rau!

Blindius spunea...

Păi şi dacă era fostul, nu era problemă :D

Andra Dan spunea...

Oameni de doi lei, nu merita sa te agiti atata. Sezi blanda :D