sâmbătă, 5 iunie 2010

movies

1. Tu in ce poveste crezi?
Sunt multe poveşti care pot fi crezute. Frumoase, mai puţin frumoase, triste. Dar cred în povestea mea...

2. Ce film vechi te face să simţi furnici şi fluturi pe tot corpul?
If only, Titanic, A walk to remember.Sunt multe filme frumoase...

3.Ce filme te fac să râzi şi să plângi în acelaşi timp?
Am plâns la Titanic, la Don't say a word, la Requiem for a dream.Am plâns la multe filme. Iar ca să rad cu lacrimi, un film trebuie să fie foarte bun. Gen Senseless.

4. Ce actor ţi-a plăcut/îţi place?
La întrebarea asta, mereu oamenii răspund Brad Pitt sau alţi tipi respectiv tipe, care nu joacă bine, dar arată bine. Ei bine, nu. Eu nu am să spun Brad Pitt. Am să spun Michael Douglas, Brittany Murphy, Mandy Moore, şi o grămadă de mulţi alţii.

Leapşa merge la cine o vrea.

2 comentarii:

Anonim spunea...

o preiau eu:D:D:D

Anonim spunea...

vreau doar sa recomand Berlin Calling, It's all gonne Pete Tong si Man on fire.... toate aceste fileme mi'au smuls o lacrima.... xo xo