luni, 28 iunie 2010

party people

Încă sunt obosită de sâmbătă, party-ul a fost genial, nu o să pun poze cu mine pentru că eram plină de spumă. Ataşez poze cu party-ul în sine. Toate sunt groaznice, pozele foarte faine le-am şters din greşeală de pe camera mea. PE TOATE!
 În altă ordine de idei, m-am distrat cum nu am mai făcut-o de mult. Am revăzut o grămadă de oameni, am fost cea mai energică, nu am lăsat pe nimeni să stea jos.Am cântat, am ţipat, am chiuit. Am ajuns la 6 dimineaţa acasă. Apoi am făcut o baie FĂRĂ SPUMĂ (fie vorba între noi, nu pot să mai văd spumă în faţa ochilor :-) ), iar acum încă lenevesc... se resimte oboseala.
 Zâmbesc, m-am ţinut de promisiune, iar azi ţin pumnii unor oameni dragi care acum sunt fie la bac fie la licenţă...

 Pe 3 iulie avem prima repetiţie pentru festival şi tot pe 3 iulie e ziua mamei mele.
 Te-am căutat în mine...şi nu te-am mai găsit... 

 PS-Aseară, tot butonând tv-ul, am dat de OTV. Header mare "CONCERT ÎN CINSTEA ELIBERĂRII LUI DAN DIACONESCU". Nu pe bune?? Şi mai jos sondaj "Doriţi ca Dan Diaconescu să fie preşedinte?" Răspunsuri. 1000 şi ceva DA, vreo 50 NU. Ce poţi să mai zici? Clar ţara asta o ia la vale....

 Promit să revin azi cu un post sănătos :-)


LATER EDIT: Cam aşa arătam când am plecat de acasă. Pozele de după plină de spumă nu se pun
 Cineva drag mi-a spus odată că lucrurile pe care le pierdem, se întorc la noi, într-un fel sau altul..chiar dacă se întorc într-un fel în care nu ne aşteptam!

4 comentarii:

Iustinel spunea...

Spuma frate! :))

Nu am fost in forma mea, dar a fost un chef misto. :D

Tu te-ai dastrabalat calumea, observasem :))

Alexandra spunea...

inseamna ca te-ai distrat pe cinste

Simonette spunea...

frumusica!!

CristianaD spunea...

bai.. sa-ti dau poza cu mine s-o trantesti aici?!:)) puup:*