luni, 7 iunie 2010

Pursuit of happiness

Există şi oameni care îţi aduc o rază de soare, şi îţi bucură ziua...ar trebui să-i preţuim pentru că din păcate aceştia sunt foarte puţini....
Sunt oameni care ne înseninează privirea de îndată ce îi vedem. Oameni care ştiu să ne privească, să ne atingă, să ne vorbească, să ne facă să ne simţim mai bine. Nu sunt mulţi, dar sunt şi asta contează... 
Aud tot mai des oameni care se plâng, oameni care spun  că sunt atât de nefericiţi. Vorba cuiva extrem de drag "Oamenii nu sunt fericiţi pentru că nu vor"....
 Dimineţile mele sunt tot mai frumoase, soarele bate mai frumos şi apare din nou sentimentul ăla...

Eu nu am regrete! 
 O zi frumoasă să aveţi....

2 comentarii:

Iustinel spunea...

Ce frumos m-ai caracterizat ;;)

Narcisit, like always :))

Te pup.

realbadpisy spunea...

"Oameni care ştiu să ne privească, să ne atingă" . Sa ne atinga?! aooleoo! mintea mea o ia razna ai mila de mine!! ca-s singura si pana vine al meu barbat mai e!