marți, 6 iulie 2010

Nu înţeleg femeile cretine care ar face orice să ţină un bărbat lângă ele. Dacă ar fi nevoie ar sta în genunchi şi cel mai rău lucru e că s-ar târâi prin mocirlă... Chiar dacă iubirea s-a dus de mult, chiar dacă nu le mai pasă. Sau şi mai rău, dacă el nu o mai iubeşte de mult sau nu îi mai pasă.Îl ţin pe post de accesoriu şi oricum se plictisesc de el mai repede decât mă plictisesc eu de o pereche de pantofi.

 Nu înţeleg nici femeile care atunci când sunt părăsite urlă de parcă li s-ar fi înecat toate corăbiile. Da, e ok să suferi. Da, e ok să plângi. Nu mai e ok când îţi suni prietenii şi le repeţi aceaşi poveste de care oricum s-au săturat. Nu e ok când faci scene de plâns pe unde apuci. Nu e ok atunci când te îmbeţi în public. Şi în niciun caz nu e ok când ieşi din casă de parcă ar fi dat acceleratul de Mangalia peste tine.

 Nu pot să SUPORT femeile care nu se respectă, se lasă călcate în picioare de tot felul de indivizi cretini, care le ţin pe post de...de dracu ştie, numai ei pot şti ce gândeşte unicul neuron.Alea proaste sunt ele defapt. Cele care iartă din iubire sau din naiba mai ştie ce. Au fost inşelate de 5 ori de acelaşi tip şi încă iartă.

De asemeni din nou nu înţeleg femeile care se lasă călcate în picioare la propriu de un mascul feroce. Care acceptă palme, lovituri. Şi injurii. Fetelor, nu sunteţi obligate să înghiţiţi asta...

 Curvele nu le-am înţeles cu atât mai puţin niciodată. Cum zice Chirilă "Nimeni nu ştie cum vă cheama, dar toţi vă ştiu adresa". Nu m-aş prostitua niciodată. Şi atunci când te inşiri prin patul tuturor tot prostituţie e. Chiar dacă nu primeşti bani pentru asta. E prostituţie la nivel psihic.

 Admir femeile care ştiu să dea paharul de whisky peste gât şi să spună STOP. Iar apoi să se ridice şi să plece. Femeile care ştiu să nu fie rănite şi să treacă peste ORICE. Care nu lasă un bărbat să le dea visurile peste cap.
Admir femeile puternice. Care cunosc parfumul care li se potriveşte. Şi mereu miros frumos. 

12 comentarii:

Alexandra spunea...

da acele femei sunt chiar de admirat, dar din pacate nu toate femeile sunt la fel de puternice...eu personal am o problema cu proastele alea care stau si mananca bataie in loc de mancare, pe-alea si eu le-as bate ca sa le vina mintea la cap...de curve nu are rost sa vorbesc pentru ca dupa parerea mea alea nu sunt femei, ci un fel de masinarii feminine...e bine sa poti sa fii capabila sa faci orice pentru barbatul de langa tine, dar macar sa si primesti ceva in schimb care sa te multumeasca sufleteste si oricum totul are o limita...mai mie mi s-a mai intamplat sa fiu intr-un local cu prietenele mele si sa puna o melodie care era a mea si a fostului si sa imi trezeasca tot felul de amintiri si cum sunt prea sensbila mi-au dat si lacrimile, se mai intampla...

Simonette spunea...

fain! Gandesc ca si tine insa mi se pare pierdere de vreme sa scriu pt ca daca ele ar citi oricum nu si ar da seama :)

G.W. spunea...

corect, acelea sunt femeile care ar trebuii admirate cu adevărat ...mişto scris. nu mă aşteptam să aud asta de la o femeie ..felicitări

Mariana Chirita spunea...

Frumos post... culmea ironiei, chiar ma gandeam acum cateva minute de ce o femeie iarta "din iubire" un barbat care a inselat-o. Cateva minue mai tarziu ti-am citit post-ul. Mi-a uns sufletul.

Iustinel spunea...

Si mie imi plac cele care miros frumos :D

Cristina Cioba spunea...

va multumesc:-)

George Colang spunea...

u crezi ca ele isi doresc asta? sau ca simt? u cand iubesti cu adevarat mai simti ca esti calcata in picioare?

Cristina Cioba spunea...

@offshore- atunci hai sa ne lasam calcate in picioare de toti cretinii, nu? hai sa fim seriosi, eu una nu admit asa ceva. oricat de mult ai iubi.
ps-cand te dezindragostesti de el, te reindragostesti de tine.

Cristina Cioba spunea...

bine zis balaurita.da, am spus ca e ok sa suferi, e normal. dar de aici si pana la a te da in spectacol e mult. dar da, si eu le-as bate.

Cristina Cioba spunea...

bine zis balaurita.da, am spus ca e ok sa suferi, e normal. dar de aici si pana la a te da in spectacol e mult. dar da, si eu le-as bate.

Cristina Cioba spunea...

multumesc, Balauru:D

Cristina Cioba spunea...

Mariana, ma bucur ca ti-am uns sufletul, te mai astept pe aici