joi, 16 septembrie 2010

Mi-e dor de....

Mi se reproseaza cam odata la doua commenturi ca m-am cam lasat pe tanjeala cand vine vorba despre scris pe blog.
Tinand cont ca am inceput scoala nu prea mai am timp (si de ce nu, chef) sa scriu. Imi pierd subiectele pe drum, ma stresez din ce in ce mai mult pentru chestii din ce in ce mai neinteresante.

 Imi este din ce in ce mai lene sa ies, chiar si cand vine vorba de oamenii dragi, si, -spre rusinea mea-prefer sa zac in fata laptopului, scriind, facand tot felul de alte chestii, oricum neinteresante si care nu ma captiveaza in niciun fel.

 Ca tot primisem o leapsa in care trebuia sa mentionez de lucrurile de care imi este dor...
 Cred ca o sa incep cu repetitiile la Jacques sau supunerea, repetitiile alea lungi si obositoare de la care ieseam rupti, dar fericiti...
 Apoi...anul 2009, asa cum a fost el, cu bune, cu rele... am crescut si m-am maturizat, am inteles multe chestii
 Mi-e dor de vara anului 2010 in mod special, pentru ca a fost cea mai tare...
 Mi-e dor de cineva, in mod special, dar lucrurile nu o sa mai fie niciodata ce-au fost..si e mai bine asa
Mi-e dor de vremurile cu plimbari tarzii si zambete si Kinder Bueno si roz si albastru si Sugas-Bai si poze si tot ce ma facea fericita (detaliile sunt neimportante, acel cineva stie prea bine)
Mi-e foarte dor de mare si plaja, din nefericire nu am ajuns anul asta, dar sper sa ajung anul viitor in calitate de viitoare studenta la teatru
 Si cel mai tare mi-e dor de...iarna anului 2009...de ce?! Motivele sunt simple.. pentru ca ma culcam zambind si ma trezeam zambind...
 Mi-e dor de multe lucruri, doar ca... amintirile noi vin...si viata curge....

Incep sa fiu din ce in ce mai jos pe PROPRIA mea lista de proritati. Acum pun alte lucruri inaintea mea (chiar daca sunt in folosul meu personal, nu ma pot opri din a ma simti pe locul 2). Ordinea cronologica: pregatirile pentru Cambridge, pregatirile pentru admitere si pentru BAC, BAC-ul, admiterea la teatru. Si apoi, naiba mai stie cine, ce, cum si unde....Incerc sa-mi fac ordine in propriile ganduri, sa ma adun si sa fiu consecventa, pentru ca stiu ca ma asteapta un an greu...

 Love, Miss S

6 comentarii:

Simonette spunea...

iubita mea....nu mai avea "doruri". nu are sens.

uite...ia si asculta ceva..
ma inebuneste

http://www.youtube.com/watch?v=KA_KdRhG9OI

Cristina spunea...

E în regulă,toată lumea a dat pauză puţin la blog-e şcoală,se înţelege.Succes cu Cambridge-ul,şi eu îl dau la anul:)

Crisu spunea...

whoaaa..
pai ..e super ca dai la teatru..>:D<

Cristina Cioba spunea...

multumesc, Cristinelor:DDD

Sofisticat spunea...

Papusa, clasa a 12 a a fost creata pentru chiuleala la greu, distractie la maxim si cat mai putin stres.

Cristina Cioba spunea...

Da, dar in cazul in care vrei sa dai apoi la o facultate la care e nevoie de pregatire in prealabil (adica in cursul clasei a 12-a), atunci o faci si taci:)) evident ca chiulu si distractia sunt inevitabile:))