marți, 9 noiembrie 2010

Chiar daca

Am avut o  zi de căcat în care am făcut ce ştiu eu mai bine să fac, să mă enervez, pentru că asta fac eu zilnic şi o fac bine, pentru că toate merg aiurea, şi totuşi cineva ştie să mă facă să zâmbesc chiar dacă alţii nu dau doi bani, chiar dacă alţii trişează şi ies bine din asta, chiar dacă, chiar dacă.... Chiar dacă nu mai aleg o stea în fiecare seară, chiar dacă nu mă mai uit la nori... Chiar dacă îmi vine să plâng că a trecut şi nu mai vine şi gata. Şi chiar dacă anul ăsta în ziua aia, o să fie pustiu...

 Chiar dacă câteodată mi-e aşa somn că mi se închid ochii, chiar dacă oamenii de la care nu te aştepţi te dărâmă când tu ai încercat să-i ţii în picioare, chiar dacă abia aştepţi să ajungi în pat, chiar dacă cheful meu s-a terminat, chiar dacă nu mai e suspans, nu sunt fluturi, nu e zâmbet...

Chiar dacă mulţi sunt de suprafaţă... It s me against the world.

 Chiar dacă te-am iubit, chiar dacă...

14 comentarii:

ColourMePretty spunea...

E una din melodiile mele de suflet,pe care obisnuiam sa le ascult ca sa pot plange pana nu mai am lacrimi..."Chiar daca lumea s-a-mpartit stupid la doi(...)"...
E si mai greu cand trebuie sa te indepartezi nu pentru ca nu mai simti, ci pentru ca nu mai rezisti diferentelor si modului de viata al celuilalt...cand stii ca nu te vrea macar n-ai de ales, dar cand stii ca te iubeste si nu vrea sa renunte, cand e asa simplu sa fii din nou cu el, fiecare incercare a lui e cutit in rana. Chiar si cand ajungi sa nu mai simti mai nimic tot ti-e greu, obisnuinta si insistenta ucid, te omoara gandul ca poti, ca e la indemana.
De un an nu am mai acceptat nimic...inainte mai avea slabiciuni de saptamani,luni, ma termina dorul si ziceam lasa ca de data asta nu o sa ma mai enervez, nu o sa ma mai consum...evident ca nu era asa.Am perioade cand devin imuna si incercarile lui ma infurie, perioase cand ma dor si imi dau peste maini.
Nici nu stiu ce sa mai zic...din perspectiva mea,daca undeva candva s-a rupt ceva, asa sa ramana. Daca nu stii sa ieri si sa uiti, nu-l mai accepta iar fiindca oricum nu o sa treci peste trecut niciodata.Altii sunt fericiti despartindu-se si impacandu-se toata ziua, ani in sir...deci mai merg si ciorbele reincalzite daca ii tine psihicul.
Sper ca nu faci parte din tagma mea, a celor care nu uita nici intamplari sau vorbe de la gradinita, n-as vrea sa aud ca si peste 1 an mai doare.Eu toata ziua ma gandesc ca nu trebuia sa spun aia acu 3 ani, nu trebuia sa fac ailalta acum 2, nu trebuia sa merg nu stiu unde acum un secol. N-am cum mai schimba, dar continui zi de zi sa ma "cert" pentru aceleasi amintiri.
Cred ca cea mai buna solutie ar fi sa apara cineva la care sa iti stea gandul, nu neaparat fapta.

Anonim spunea...

dar tu știi atât de bine răspunsurile și pentru „chiar dacă”... vezi?
te pup!

Federova spunea...

Pari suparata tu...Eu sunt in stare sa plang si degeaba, deci nu-ti pot da un sfat bun.Anyway... I like your blog :P

Cristina Cioba spunea...

Si mie-mi place enorm de tot melodia aia, Ramonico. uite, inca un lucru un comun, al 2lea nume al meu e Ramona:P
da, e greu. eu nu am avut de ales si a trebuit sa aleg uitarea.
iar tu...tu sa fii tare!!!mi-ar placea sa te cunosc intr-o zi..

Cristina Cioba spunea...

@monica-nu pe toate, din pacate:(

Cristina Cioba spunea...

@federova- awww, rusoaica/lipoveanca sau ceva de genul, nu?draguuut:)
si ps-multumesc!

INTJ spunea...

nush cum sa-ti explic io asta, da' fii sigura ca inca n-ai epuizat toate zilele tale "cu soare"! :)

Cristina Cioba spunea...

@intj- I m sure of that. abia au inceput;):D

Corina spunea...

Eşti şi tu un suflet mic de adolescentă confuză... du-te la un om drag ţie şi spune-i să te ia în braţe. Ar trebui să meargă.
[hug]

Cristina Cioba spunea...

multumesc, Corina:)

jemoi spunea...

papuse mica si sexoasa. nu e bine sa fii trista.

Cristina spunea...

Honey,it's not you against the world,it's you and your friends against her/it,cum vrei să o priveşti.
Şi e bine că ai un "chiar dacă" decât un "dacă" resemnat.

Cristina Cioba spunea...

@jemoi-nu, serios?
@cristina-dap, it's us aginst the world:D

jemoii spunea...

test