sâmbătă, 7 mai 2011

Să vă dați găuri în cap, loserilor

La noi se celebrează acum zilele orașului. Aseară distracție cu colegii, concert Hi-q (o mică paranteză: sunt atât de simpatici și de deschiși, Dana este atât de frumoasă și are o voce de-ți tremură carnea pe tine. S-a urlat, s-a țipat, s-a stat în cârca unora și a altora s-a țopăit, s-a aplaudat și tot așa), apoi concert CC catch (bestială tipa, voce extraordinară și tot tacâmul. Lume cu droaia, plin ochi, nu aveai loc să treci de ei, de asta nici nu am ajuns în față). Dat în ciocan, adrenalină la maxim, rugi de genul ”Doamne, se termină odată???Vreau joooos”:)). Super șmecheră mașinăria, da nu e funny când te întoarce peste cap cu spatele. Chiar nu e!!! Apoi dans prin toate cluburile, luate la rând și mă rog. D-astea, știți voi.

Dar nu asta-i problema. Ideea e că am ajuns acasă pe la 4 și (eram ruptă-n freză de oboseală, că dimineață am avut ore, apoi curățenie, apoi de la 3 la 5 la profa de engleză, de la 5 la 7 repetiții și direct în oraș după). Și nici măcar aici nu a început problema!!

Boon. Ajunse donșoara subsemnată la domiciliu personal și după ritualurile de frumusețe veșnică în timpul vieții și după ea, se pune la somn. No bun, era deja 5. Da ghici ce?! Nici măcar aici nu începe încă problema.

Ora 8 jumătate (+- câteva minute)dimineața. Somn adânc. Coafura era veștedă deja. Da nici asta nu-i problemă, avem placă de par. Față înfundată în pernă, poziție dubioasă, plapuma până în gât. Nu sună rău, nu?

No, și abia amu începe problema. Tâmpita  vecina de la 1, dă găuri nuș unde mama dracului (sper din suflet că și le dădea-n cap). Și se auzea tată de zici că dărâmau turcii orașu. Probabil m-oi fi strâmbat, da mă rog, se face liniște, îmi pun eu perna-n cap și găsesc o poziție comodă și confortabilă zic de-oi mai dormi nițel, că fac urât la oboseală. Rahat. Nu trec 2 minute și iarăși găuri de zici ca-și ciuruia intestinele.

Să mori tu, proasto???

7 comentarii:

Cupcake Splendens spunea...

si eu urasc cand se intampla asa ceva...in blocul meu e traditie de cativa ani,in fiecare dimineata pe la 8 si pe timp de vara(!!!)fie ca e sambata,duminica se apuc vecinii sa dea gauri/izoleze blocu/schimbe mobilieru in casa/etc.

G.W. spunea...

misto mod de a te trezi dimineata :))

Felicia spunea...

Eu o am pe vecina de deasupra care da cu bormasina in fiecare noapte, cand o intreb dimineatacece a facut cu bormasina aseara imi raspunde, ca ia cazut un tablou si a vrut sa-l puna la loc. Eu cred ca ii place sa gaureasca....

Cristina Cioba spunea...

@cupcake-pai da...cand esti prost...esti prost:)) n-ai ce-i face

Cristina Cioba spunea...

@g.w-no shit?!:))

Cristina Cioba spunea...

@felicia-eu cred ca-i tampita. lasa-ma sa ghicesc, e fata mare:)) sau divortata. sau ceva de gen.

sunshine spunea...

Mie imi zici???Eu urasc sa fiu trezita din somn dar mai ales sa fiu trezita de niste zgomote facute de niste tampiti!!Fac foarte urat cand imi strica cineva somnul:))
De exemplu,intr-o dimineata,pe la 3-4,o vecina de la acelasi etaj cu mine a dat drumul la muzica la maxim!!si culmea,erau manele!! Sa vezi ce naspa e sa te trezesti auzind"Iarnaaaa maneleleooooooor:)))".Pe bune ca asa se auzea,cred ca era un cd aparut prin iarna:-?In fine. M-am enervat si am sunat la politie>:)
Si nu-mi pare rau!Am dormit linistita dupa aia:D
Eu ma gandesc serios sa-mi iau un apartament izolat fonic cand voi fi la casa mea:))Nu stiu daca e posibil asa ceva dar speranta moare ultima:)