vineri, 3 iunie 2011

Stresat, stresant și gelos

După cum vă promiteam AICI acesta este postul despre EI (masculii, of course) stresați, stresanți și geloși.

Part one: Stresat


Oare ce mai vrea asta de mă sună iar? Oare iau examenul de mâine? Oare ce să-i iau cadou? Oare cum să fac să nu uit de aniversarea ei, de aniversarea noastră, de aniversarea tatălui ei, de aniversarea mamei ei, de aniversarea bunicii ei, de aniversarea de la un an de când s-a făcut blondă? Oare cum îi zic c-o părăsesc? Să-i iau un cadou și să zic deh, nepotrivire de caracter?

Și toate întrebările (de ordinul zeci de mii, aș zice eu), care încep cu OARE

Part two: Stresant


Hai mă iubita da DE CE îți faci unghiile cu roz? Hai mă iubita da DE CE mergi lunar la cosmetică/solar/coafor(whatever)? Hai mă iubita, DE CE îți cumperi atâtea haine?(Mie personal asta mi se pare strigătoare la cer!!), Haide măh, de ce tre să ieși la frappe cu fetele??? Da DE CE ți se pare nefiresc să ies zilnic cu băieții și să mă îmbăt?

Și toate întrebările (de ordinul sute de mii)care încep cu DE CE și se leagă de fashion, styling, ieșitul cu fetele, shopping (și orice altceva ce ne face plăcere)

Part three: Gelos


Bineînțeles, sunt enorm de mulți bărbați nu geloși, ci POSESIVI de-a dreptul. Am ”n”colege, prietene, foste colege, cunoștințe, amice care se plâng în permanență de crizele de gelozie pe care le înghit (de parcă le pune cineva)

Aici nu am să mai merg pe bulinuțe, ci pe cazuri concrete:


  • Domnișoara A cu domnișorul C sunt împreună de cam jumătate de an (+- 2-3 luni, nu știu exact). Au o relație la distanță. El o sună de 160 de ori/zi ca să o verifice. Cum mi-am dat seama că o verifică? Simplu. Când se termină convorbirea, el nu închide telefonul ca să audă cu cine și ce vorbește ea. Lame, huh?
  • Domnișoara A și domnișorul T, au fost împreună vreo 2 ani jumătate. El avea niște oarecare problemuțe (în mod special la cap) și atunci când ea zicea că iese cu vreo prietenă, amică, colegă de beut (asta dacă avea tupeu să zică)  el din ”curvo”, ”proasto”și ”nu te duci nicăieri” nu o scotea. Bestial, ce să zic.
  • Domnișoara F și domnișorul D aveau deja 2 ani de relație. El ieșea la bere când vroia, iar ei îi erau verificate telefoanele, mail-ul și arhiva de pe yahoo messenger, iar dacă era găsit vreun nr. nou, culmea, de băiat, era pocnită. Simplu și la obiect
Cred că am să mă opresc aici, cu toții știm exemple despre gelozia (care ajunge cu ușurință periculoasă)a bărbaților.

Preview pentru următorul post: Clasificați ca nebuni, sau compătimiți??

18 comentarii:

Simonette spunea...

total de acord cu tine, mai putin partea cu "stresat". nu sunt asa de analitici masculii :))
nu se gandesc atat...de s ar gandi ar fi tare bini:P

pupik

Anonim spunea...

la ultima parte adica :gelos
ce pot sa zic...doar ca ele sunt prea proste si ei prea obsedati,dar se completeaza. oricum tare postarea..:))

Unknown spunea...

Da,am intalnit si eu cazuri,exact cum ai prezentat si tu mai sus,cu pocnit si jignit.Ce sa zic,e fraier cine accepta,ca nu le pune nimeni sa stea cu asemenea specimene.Nici macar daca ai un copil cu respectivul nu e un motiv sa accepti batai si si jigniri.

realbadpisy spunea...

: *

Felicia spunea...

Nu stiu cat de gelosi sunt ei, dar lenesi da.

Lillee spunea...

Eu cred ca totul tine de diplomatie, educatie si inteligenta. Tot ce ai povestit aici nu pot asocia decat cu epoca de piatra sau cu cazurile desfasurate in satul x uitat de lume. Sincer. Un barbat educat, care se invarte intr-un anumit mediu nu poate fi asa... Sunt inconjurata de multi barbati, sunt casatorita, am doi frati, multi prieteni de gen masculin, colegi de munca si tot nu am intalnit cazuri din cele descrise de tine. Daca nu au nimic in bibilica, nu ai ce sa le ceri,iar fetele respective isi merita soarta pentru ca accepta acele situatii...

INTJ spunea...

masculi? eu cred c-ai descris copilasi de sex masculin ... nu masculi. iar "fortosii" se incadreaza imho la "viermi", in nici un caz la oameni.

dinu roman spunea...

stresat,stresnat si gelos, tu cu unghii roz, el la bere cu baietii, te iubeste.

Anca spunea...

Pe mine cel mai tare ma distreaza dar si enerveaza:''asa vii imbracata?'' daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ca asa vrea pana mea! :)))
cat despre gelosi, am avut o colega de camin care era cu un timp de vreun an. Tare se iubeau ei dar el era cred ca cel mai gelos si sufocant om ever. Se supara daca o suna cineva in timp ce ei mancau impreuna si ea raspundea...si culmea ca nu raspundea la oricine dar o sunau parintii si el era gelos si pe asta. Apoi tin minte ca-ntr-o zi ne-am dus la magazin impreuna si pe el nu l-a chemat (ei statea impreuna) si a fost circ. Cred ca era asa fiindca nu avea incredere in el...alta explicatie nu-i dau

Cristina Cioba spunea...

@simonette-ei, sunt unii mai stresati ca femeile:)) puuup!

Cristina Cioba spunea...

@dana-multumesc mult:P

Cristina Cioba spunea...

@preciousboutique-ai dreptate, fetele astea isi merita soarta. cu toata parerea de rau, da si-o merita...

Cristina Cioba spunea...

@real bad pisy-heei, mi-a fost dor de tine!

Cristina Cioba spunea...

@felicia-daaaa:))) le e lene si sa manance (stiu caz concret:P) dar lasa, si noi suntem lenese uneori:P e frumos sa fii lenes ..dar doar cateodata, dupa luni de munca, iti permiti sa lenevesti o zi cu cafele si reviste...in varful patului:P

t pup!

Cristina Cioba spunea...

@lilee-wow, ma bucur din suflet ca esti de acord cu mine. altii mi-au spus ca sunt o scarba cand am zis ca alea-si merita soarta. da, si-o merita, ca stau cu toti taranii needucati, care au vazut numa kung fu in familie. si ce vezi, aia faci.

te pup lilisor:*

Cristina Cioba spunea...

@lillee-bai, eu nu stiu de unde esti tu!!!>:P

Cristina Cioba spunea...

@intj-CORECT!:d nu stiu ce e cu gelozia asta la unii. uite, tu de ex, esti un barbat posesiv?sau doar gelos?sau nici nici?scuze de indiscretie, sunt curioasa!

Cristina Cioba spunea...

@anca-DUMNEZEULE!!!!Pai mai bine singura decat asa... inteleg ca trebuie sa am o relatie apropiata, sa fim impreuna mare parte din timp. inteleg pana si ca atunci cand fcem ceva impreuna nu raspundem la telefoane, da daca ma suna mama, totusi...

cat despre chestia cu asa vii imbracata, fostu meu (am fost 1 an juma cu el) ma tot lua cu "nu-ti mai arata cracii". hai pardon, scuza-mi modestia, am niste craci super misto:))) si daca nu mi-i arat acum, cand?bun, inteleg ca nu e ok sa arat ca o prostituata de centura, dar eu oricum nu sunt genul sa arat asa.... eh, barbati cretini si needucati. se vede lipsa de educatie si cizelare...la multi.

te pup!!!:*