luni, 15 august 2011

Viațădăcăcat.net

Există un site.Îi zice viață de căcat.net. Ș-apăi na, când te simți trist, intri acolo și vezi ce triști îs alții.

 Și ținând cont că eu am trecut de toate pasele proaste pe care le aveam și începe să-mi revină zâmbetul și implicit ironia, am zis să le dau niște sfaturi (că de aia de pe tpu.ro m-am plictisit.). No hai să vedem, dileme existențiale. Să vedeți adică, că io m-am crucit destul azi.

 Buuun. Here we go:

 PROBLEMA I: „Astept sa vina ziua mea sa vad doar cate notificari cu "La multi ani" primesc pe facebook. VDC!

 Din seria ”ce drame existențiale aveți voi, pisi”. Sper să nu primești niciuna, boule!

 PROBLEMA II: „Am o viata de tot cacatul, sufar in continuare si nu stiu de ce. Sa va spun povestea mea:
Desi ma trag dintr-o familie de afaceristi, parintii mei au avut mereu grija de mine. De mic mi-au cumparat cele mai frumoase si mai scumpe jucarii. Apoi mi-au angajat profesori de limbi straine, de pian, antrenor de tenis, inot si arte martiale. De multe ori am mers cu tata la vanatoare.
Acum cand sunt mare, am terminat facultatea, dar mi-au spus ca nu am de ce sa lucrez, ca oricum pot trai bine din dobanzi. Asa ca am inceput sa vizitez lumea, fara sa muncesc.
Insotit de cateva fete frumoase, am facut croaziera cu yachtul pe Pacific din Bahamas si pana la Copacabana si am inotat intr-o apa limpede si curata ca lacrima.
Apoi am luat avionul catre Dubai, unde am fost cazat in Burj al Arab, in camera cu o femeie fotomodel. I-am spus ca, desi sunt casatorit si am 2 copii minunati, sotia mea e deschisa la minte si ma lasa sa o fac cu oricine vreau, doar sa fiu atent sa ma protejez. Fetei i-a placut atat de mult incat nici nu mi-a mai cerut bani, i-a fost de ajuns cina romantica la care am servit numai delicatese.
Acasa cand m-am intors, sotia mi-a spus ca a decis sa ne mutam in Hawaii, si a cumparat deja o vila in Honolulu in care o sa stam cu copiii. Asa ca am hotarat sa vindem Rolls Royce-ul, sa avem din ce trai acolo cel putin pentru cateva luni, cand tata va primi banii pentru sechela de petrol. Uit sa mentionez ca am castigat 100 000$ la Las Vegas, pe care i-am cheltuit la un chef cu prietenii, facandu-le cinste tuturor, caci mereu mi-au fost dragi, aproape si m-au ajutat.
In final ma intreb: exista viata mai de cacat de atat? Il pot depasi pe Cioran la suferinta? Mai merita sa traiesti in asemenea hal?”

Pfoai, să mor dacă nu-ți ințeleg tristețea aproape metafizică. Nu, Cioran era cel mai vesel om și cu cea mai mișto viață prin cluburi și bodegi. Tu nu. Nu are niciun rost să trăiești în asemenea hal. Recomand sinuciderea!!!Claaaaar!


PROBLEMA III: „Sa fi plecat o saptamana din tara si ea sa nu-ti raspunda la telefon, sa-ti dea un mesaj in ultima zi cu "Sper ca ma poti ierta pentru ceea ce o sa fac".Sa faci 2400 de km in 2 zile cu masina, iar in momentul cand ajungi in tara sa afli ca o relatie de 2 ani si jumatate a fost distrusa din simplul motiv ca " Simt ca este mai bine asa.Esti un baiat incredibil, mi-ai schimbat viata, dar nu mai pot.Nu esti tu de vina, eu sunt. "...iar a doua zi sa o vezi cu altul de brat prin Herastrau .”

 Întrebarea mea e: Ce naiba căutai tu în Herăstrău?E vina ta băiete. Nu, glumesc. Same old shit cu ”It s not you, it s me!”Toți o pățim. Dar presupun că ai o vârstă, stop acting like you re 5.Mai bine găsește-ți și tu preocupări intelectuale.

PROBLEMA IV: „Deci o vdc) ! am o problema...dansez de 11 ani.si totusi nu am invatat nimic pana acum .prietenii imi spun pe fata ca "st cel mai pff din sala"...eu st bboy...si debea stau in maini...fac un salt pe spate dar in lateral aproape in fata dar daca ma gandesc mai bine imi e cam frica:(ma cred cateodata supermen..dar degeaba prietenii spun ka...sunt "testoasele ninja" "...sunt foarte atasat de hainele mele...si ele de mine...nu s'au mai dat jos nici noaptea de acum 4 saptamani..parca e un cosmar..dar totusi le iubesc asa jegoase cum st ele:....imi place dan spataru'...inca ceva ,este o problema daca la varsta mea de 25 de ani ma uit la fete de 13 ani?...cei din jurul meu oare ma considera pedofil?..strang bani de la cursantii mei sa imi refac dantura..sper sa imi rezolv problemele odata si odata..dar nuu stiu dc in tranvai sau la spring mmereu in jurul e loc liber cu toate ca eu ma spal zilnic

Ești super mega-tare, știi să stai în mâini, dar ai probleme cu igiena. Dar e ok, eu așa știu că hainele pot fi purtat de la 2-6 luni fără a le spăla. Fetele de 13 ani sunt cool, așa că le poți f**e liniștit, cum să fii pedofil? E ceva perfect în regulă, la 12 ani sunt bune bune!Ah, ăia din ”tranvai”sau de la spring sunt niște cretini idioți care te invidiază.

Nu, glumeam. Da, chiar ai o viață de căcat. Ești agramat, habar n-ai să legi 3 propoziții și să folosești semne precum punct sau virgula.

PROBLEMA V: „ VDC este sa vezi in fiecare zi la, 15 ani, cum mama ta iti arata portofelu gol inainte sa iesi afara, rupta de oboseala iti da economiile ei ca sa ai un ban, iar tu sa ii dai banii pe tigari si droguri

Mda. Viață de căcat o are mama ta care a crescut o curvă ordinară și drogată. Hint. Împușcă-te!


PROBLEMA VI: Vdc este sa..te sune prietena in miez de noapte.( ora 2) sa-ti spuna ca e in taxi merge la altul, si sa fi neputincios sa umbli de nebun pe strazi cu masina sa o cauti sa te rogi de ea sa-ti spuna unde e, sa te umilesti in ultimul hal...sa te opreasca politia sa iei si amenda...pentru ce...?? pentru o persoana care o iubesti enorm, si ea isi bate joc de tine in ultimul hal.un singur lucru nu inteleg, de ce dupa toate astea imi plange la telefon si in brate si ma implora sa o iert?? urasc dragostea asta. mam saturat.is distrus.

Mor când aud texte de genul ”Îl iubesc/o de-aia stau cu el/ea”. Nu, ești prost. Te-ai săturat?Zi pa. Nicio suferință nu ține la nesfârșit. Băh, copii cretini.

 PROBLEMA VII: Cel mai de cacat lucru !! toti prietenii sa se apuce de droguri .... numai am nici macar un prieten ...”

Știu că va suna bitchy, dar: If you cant beat them, join them!:))

E greu frate să ai probleme d-astea, e trist, viața-i crudă, hai să ne sinucidem toți..PAM PAM.

 ACEST TEXT ESTE UN PAMFLET ȘI TREBUIE TRATAT CA ATARE!

20 de comentarii:

sg.maj.alexandru h spunea...

bullshit.. e kiar panarama :)) ma rog.. incepe sa-mi placa blogul tau ,devine prea realist.. totusi tu-mi stii problemele mele dar eu tot NU le fac publice si pot sa zic k am mai de cacao viata decat ei.. bine tintit bine lovit..

dinamluc spunea...

eu astept sa mi relatezi din viata ta...curios sunt..

kobra.alex spunea...

Sper să nu primești niciuna, boule! =)) ce dur,ce i-ai spus-o :)) !! Scuza-ma dar m-a bufnit rasul !!

Unknown spunea...

deci m-am distrat nemaipomenit :))

sg.maj.alexandru h spunea...

@dinamluc aca te astepti cumva sa-ti relatez eu.. poti astepta mult si bine :))

Chocolate spunea...

Ala cu problema 2 chiar are o viata de cacat, saracu! :))

Blonde Kitten spunea...

Stii ce-i mai trist? Ca intra pe net si isi scriu " necazurile" in loc sa le discute cu un prieten apropiat, familia..de ce se plang unii pe site-uri de genul...n-am sa inteleg. Mie mi-ar fi rusine sa spun ca "prietena mea s-a dus cu altul si eu plang dupa ea pe strazi". Asta-i cretinism acut :)))

Chloe spunea...

Acum 2 ani mi-am facut ziua acasa cu cateva prietene si radeam de problemele scrise pe vdc:))

Nikky spunea...

vai ce mi-as dori sa am asa probleme ca tipu nr 2....Hai dragule nu facem schimb? te scap eu de grijile tale cat ai clipi...

Anonim spunea...

hai sa-ti spun: am sarit direct peste primul post ca e prea lung,am citit post-ul cu plagiatul si am zis sa revin totusi... hai sa funzaresc. nu a mers, l-am citit tot si mi-a placut :)

Cristina Cioba spunea...

@sg maj-asa e...

Cristina Cioba spunea...

@dinamluc-fix asta o sa fac, stai putin:) viata mea e SUPERBA:) asta asa, ca preview

Cristina Cioba spunea...

@kobra.alex-pai e f bine, aia era si ideea, sa fac oamenii sa rada:D

Cristina Cioba spunea...

@sg maj-nu cred ca la tine se referea:P

Cristina Cioba spunea...

@karmenb-ma bucur ffft mult:D

Cristina Cioba spunea...

@chocolate-sa faca schimb cu mine, ii iau eu suferinta metafizica:D

Cristina Cioba spunea...

@blonde kitten-da, dar...o fac pe anonim.oricum unt cretini.astea nu-s probleme!

Cristina Cioba spunea...

@chloe-halal probleme:))

Cristina Cioba spunea...

@nikky-nu nu, alea le iau eu!simt nevoia sa sufar:))=))

Cristina Cioba spunea...

@cypyp-ma bucur f mult sa aud asta:D