miercuri, 7 septembrie 2011

Get back in here and love me! Sau...iubire cu sila...



Adeseori nu intelegem ca, asa cum zicea Caragiale intr-una din operele sale..."Dragoste cu sila nu se poate".
Intr-adevar, pare greu de tot de inteles ca persoana de langa tine nu te iubeste, pare usor pe de alta parte sa tragi de respectiva persoana sa ramana langa tine.

Nu stiu cum ne poate permite Dumnezeu sa ne indragostim fie de cineva care nu ne merita, fie de cineva care nu ne impartaseste sentimentele. Stiu, suna atat de gresit, din punctul de vedere al faptului ca Dumnezeu ne spune "NU"ca sa ne daruiasca apoi un "DAAA"mare de tot!

 Daca o relatie nu merge, daca certurile apar din orice, daca unul dintre cei doi este nepasator, indiferent, gelos, distant, nu te mai amagi! Si asta ma face iarasi sa ajung la "Dragoste cu sila nu se poate...".Ori e, ori nu e!

 Adeseori tindem sa cersim iubirea, sa verificam, sa controlam, sa ne agatam cu disperare de portita pe care dac-am intra am deschide relatia din nou, am fructifica-o atlfel. Nu poti obliga pe cineva sa faca ceva ce nu simte. Sa te aprecieze, sa te respecte, sa faca lucruri marunte dar dragute, sa te iubeasca...E imposibil!

 Poti iubi pe cineva chiar daca nu e langa tine, chiar daca te-a parasit, chiar daca a murit. Asta e alegerea ta, nimeni nu decide pe cine iubesti si pe cine tu, in afara de tine! Dar asta nu inseamna si ca iubirea trebuie sa fie reciproca...Din pacate...



6 comentarii:

Andra Dan spunea...

true true true...rezonez

Felicia spunea...

Slava Domnului, nu am fost in pozitita de a spune cuiva : "Hai, iubeste-ma!". Iar eu sunt genul de persoana, ce uraste sa fie placuta sau iubita cu de-a sila.

Miss I. spunea...

Auzi tu, prinţesă nefumătoare, să vezi că de patru zile aştept să scrii, dar cum eu intru din Reader puteam să mai aştept până la prima ninsoare şi nu mai vedeam articolele noi. Reader-ul e blocat pe articolul cu homosexualitatea şi nu ştiu dacă-i de la mine, m-am şi dezabonat şi reabonat, să ştii. Tot mă ignoră.
Dacă tragi cu ochiul un pic, zi-mi şi mie, mi s-a stricat jucăria sau e o problemă de la feed?

Cu articolul de faţă nu pot decât să fiu de acord. E trist să iubeşti pe cineva care nu-ţi "întoarce" sentimentul. Şi mi se pare aproape la fel de trist să ştii că eşti iubit de cineva pentru care tu nu simţi la fel. Nu ştiu de ce, dar pe mine m-ar întrista chestia asta. Nu că aş avea vreun admirator de genul ăsta, dar aşa...ipotetic vorbind :)

Cristina Cioba spunea...

@danube-din pacate...

Cristina Cioba spunea...

@felicia-nici nu-ti doresc sa fii!

Cristina Cioba spunea...

@miss i-pff, cum sa fac asta?:( ca am mai vaz si -n alte blogroll-uri ca asa apare...:( cum sa verific?