luni, 26 septembrie 2011

Noutati

Hello dearest ones!

 Mi-e dor tare de casa, dar imi place tare de tot aici (trecand peste faptul c-am prins o raceala oribila de mi-a venit sa ma dau cu capul de pereti, dar mi-era ca le dau foc cu febra pe care-o aveam). Acum sunt mai bine, ceea ce nu poate decat sa ma bucure.

 Mi-am ales cursurile. Am ales franceza, spaniola, literatura in context mondial, Europa in secolul XX (asta o aveam obligatorie). Si cam atat. Stiu, fata de sistemul romanesc pare foarte putin... ca sa va oftic si mai tare azi am doar o lectura la spaniola, de la 12 la 1. Hihi. Da, stiu, probabil va intrebati ce caut treaza la ora 8 jumatate dimi. Habar n-am nici eu.

 Vremea? Vremea a fost urata doar pana am racit eu. De cateva zile incoace e absolut superb afara, e un soare de zici ca nu esti in UK si ca-ti scapa memoria.

 Am vazut capitala Scotiei! La 2 noaptea, racita moarta, si pe strazi suiera un vant ca-n filmele cu prosti de groaza. Ma, am vazut-o? Am vazut-o, ce mai conteaza?

 Ah da. Am dat 43 de lire!!pe-o ....carte. Whatever. O sa mor singura, trista si de foame intr-un colt...Dar e ok pana si asta, nu ma face pe mine-o carte. Asta zic pana dupa-masa cand tre sa ma duc sa-mi iau si cartea de franceza pe care tre sa dau 60 de lire daca n-o gasesc second hand.

 In alta ordine de idei, imi place. Si as putea trai cu ideea ca-mi gatesc/spal whatever singura. Sau macar ma chinui sa nu ma intoxic. Si-mi iese deocamdata.

PS-Pozele cu marea promise



24 de comentarii:

Felicia spunea...

Parlez-vous francais? (sper ca am scris corect). Daca stii sa vorbesti franceza, ai tot respectul. Dar chiar daca nu stii tot te respect :). Chiar ca ai cursuri putine.....Profita de timp si de raceala:))). Mult noroc acolo....

Nopti de mai (Ena) spunea...

Hey draguta! Ma bucur sa aflu ca te-ai acomodat si ti-e bine acolo, desi foarte urat din partea ta ca ai racit:). Sa ai grija sa-ti treaza repejor raceala pentru a te bucura intr-o forma maxima de tot ce intalnesti in aventura ta. Numai bine si mai scrie cand mai ai timp, ca de povestit sigur ai o sumedenie de lucruri.

morphine spunea...

damn, cu atatea cursuri o sa ai timp,woaaa:))

INTJ spunea...

... and the best is yet to come! :)

fiind unul dintre cei care te-a incurajat sa pleci, ma bucur mult ca reusesti sa treci peste chestii naspa (de care, apropos, nu scapai nici aici) si sa vezi partile bune. da, e scump, e deseori vreme naspa ... da' si cand nu-i: wow! ... iar in viata conteaza clipele/momentele frumoase (pe alea le contabilizam), nu cu cele naspa.

Fetita Junglei13 spunea...

Ahaaa,deci d-aia te-ai trezit de la 8, ca sa speli,sa calci,sa gatesti. :)
Numai bine.

Federova spunea...

Cum sa-ti fie greu si dor cu asa peisaj? Cu marea langa tine??!!Si cursuri putine si frumoase, ce mai vrei?;))...insanatosire grabnica!

Andra Dan spunea...

LUUUUUUUUUX!
si eu vreau cursuri dinalea asa faine! si putine, insa mai intai de toate faine!
fa-te bine repede!

iri spunea...

ma bucur super mult ca-ti place :x mai asteptam vesti :*

Styletto spunea...

Good Luck with your studies!l

Anonim spunea...

Mesaj frumos despre Blogger: Miss S And The City - Trimiteti un comentariu. Sunt foarte impresionat de timp şi efort le-aţi pus în scris această poveste . Eu va voi da un link de pe blog-ul meu de social media . Toate cele bune !

Ana Parvu spunea...

In iarna asta voi ajunge si eu la amicii mei din Scotia, tocmai sus in munti, abia astept! :)

.miss bee spunea...

Wow, eşti aşa norocoasă... <3 cu marea lângă tine, ce-ţi trebuie haine călcate? :))

ţi-am adăugat blog-ul în lista mea cu linkuri, deci da... accept cu mare drag link-exchange-ul propus. numai bine!

Cristina Cioba spunea...

@felicia-stiu ceva, dar invat acum:) mersi mult

Cristina Cioba spunea...

@ena-mersi dfin suflet si bine-ai venit

Cristina Cioba spunea...

"morphine-mereu e cate ceva de facut:(

Cristina Cioba spunea...

@intj-true, mersi din suflet

Cristina Cioba spunea...

@fetitajunglei-trebuie, ca daca nu fac eu, nu face nimeni..:( no more mommy:(

Cristina Cioba spunea...

@federova-marea nu inlocuieste familia, iubitul, prietenii..oricat de frumoasa-ar fi...

Cristina Cioba spunea...

@danube daughter-:D

Cristina Cioba spunea...

@iri-sigur:D

Cristina Cioba spunea...

@styletto-thxxxxx xxxx

Cristina Cioba spunea...

@ana parvu-bine-ai venit la mien pe blog!unde, unde?

Cristina Cioba spunea...

@ana-mine*, m-am emotionat

Cristina Cioba spunea...

@miss bee-sa ne citim cu drag!