duminică, 20 noiembrie 2011

Nu-mi place, na!

Stiu si stiti ca pot sa fiu cea mai dulcica fiinta de pe fata Pamantului, cu puppy dog eyes si zambete frumoase...dar reputatia mea de scarba nu ma paraseste dom'le, nu ma paraseste, ce sa fac?! Si unde sa-mi vars eu of-ul, daca nu acilea la voi, ca de fiecare data?

 Mie nu-mi plac(e):
  •  Oamenii care se cred minunati si spun asta o data la 3 minute tuturor. Si daca nu zic, o dau de inteles. Stai putin, poate esti minunat, fiecare este minunat in felul lui, dar dac-o vei spune o data la 3 minute, ma vei enerva si te voi vedea un idiot/o idioata. Deci minunatia ta va disparea...pac. Ca prin...minune.
  •  Ca trebuie sa calculez bani. Azi am luat atat, am cheltuit atat, maine ma duc si cheltui atat, trebuie platita aia care costa atat, ailalta e nu stiu cat si tot asa. Pentru ca..mai da si cu virgula.
  •  Ipocritii. Nu ma pupa-n cur si nu fi ipocrit. Daca nu zici pe fata tot ce ai de zis, ma scarbesti si mai tare. Pentru ca ghici ce: se vede pe fata ta cand esti ipocrit/a, si crede-ma, nu trebuie sa ai 3 facultati de psihologie pentru asta.
  •  Oamenii care nu au pic de constiinta. Da, crede-ma, si eu sunt o scarba, dar unii chiar ma intrec. In viata asta nu trebuie sa calci pe toata lumea in picioare. Sigur, sunt oameni care merita din plin sa-i faci bucati, dar sunt oameni pe care-i facem praf degeaba. Cu putina mila, ca viata-i scurta si roata se intoarce.
  • 3 sferturi din oamenii pe care-i vad zilnic sunt uraciosi, grabiti, urati, neglijenti, bagaciosi, neinteresati si tot asa. Ce naiba, e plina lumea de lume, dar sunt tot mai putini oameni...
  • Cat de mult se chinuie unii oameni sa le placa altora. Ca sa ce? Nu e prea scurta viata asta si prea obositor sa te chinui sa te placa toata lumea? Haters gonna hate, anyway.
  •  Zgarcitii. Aia plini de bani, dar care mereu se plang ca nu au.  Aia care cer desi au. Si asa mai departe. Despre ei am scris un post intreg, acum cateva zile.
  •  Mincinosii. Aia care mint doar de dragul de a se lauda si creaza povesti doar de dragul de a parea super. Dragilor, nu sunteti.
 Ce va mai enerveaza zilele astea?

    10 comentarii:

    Ruxandra spunea...

    Ma enerveaza oamenii care judeca in necunostinta de cauza.

    Fetita Junglei13 spunea...

    "pretinii".Oamenii aceia,pe care daca-i suni pentru o urgenta folositoare lor,nu iti raspund,desi intre timp le dai si sms,dar care vorbesc tot timpul,cand esti langa ei,la telefon.Si tot ei,oamenii acestia,cand te suna si tu esti ca orice om intr-un wc si nu iti iei telefonul cu tine (cel putin eu nu mi-l iau) fac urat"de ce nu raspunzi la telefon",desi ii suni la doar cateva secunde dupa ce te-au sunat.Si-apoi tot ei se mira de felul cum le vorbesti.
    Daaaa,poate n-am scris coerent,dar tocmai ce m-am enervat din cauza asta.

    morphine spunea...

    Nu-mi plac cei care se lauda.Damn, ma enerveaza rau de tot, si bineinteles ca , cu un astfel de specimen ma intalnesc in fiecare zi.
    Este si mai enervant cand intalnesc oameni superficiali, pt care nimic nu e sfant, pur si simplu il/o intereseaza sa aiba bani, haine de firma, frumusete,etc. Este cea mai urata insusire a omului.Brrr

    Anonim spunea...

    Sunt impresionat pentru a citi o astfel de poveste puternica despre Blogger: Miss Sunshine - Trimiteti un comentariu. Voi posta un link pe site-ul meu cupon pentru acest post pe blog. Eu voi fi înapoi pentru a citi mai mult.

    Unknown spunea...

    cel mai mult imi place la tine ca nu esti o persoana care incearca sa faca pe toata lumea sa se simta bine.Imi place ca nu esti ipocrita,ca vorbesti despre orice si oricine te deranjeaza.Felicitari!Pacat ca uneori,de fapt,de cele mai multe ori persoanele de genul asta sunt criticate.OAMENII prefera ipocrizia si le place sa fie pupati in... :D

    Cristina Cioba spunea...

    @ruxandra-si pe mine...

    Cristina Cioba spunea...

    @fetita-bravo, a fost foarte coerent, si sunt de acord!

    Cristina Cioba spunea...

    @morphine-dadada, scrisesem un post si despre asta!

    Cristina Cioba spunea...

    @anonim-bine

    Cristina Cioba spunea...

    @precious-merci din suflet, draguta mea!