vineri, 30 decembrie 2011

2011 in statistici& 2012 ce va sa vie

Scriam anul trecut AICI ce mi-ar placea sa se aleaga de vietisoara mea in 2011. De fumat nu m-am lasat decat vreo 10 zile (povesteam in jurnal de nefumator aici si aici ), nu am facut nicio vacanta frumoasa in afara tarii insa m-am mutat in Scotia cu catel si purcel si multe genti, am citit, am ascultat mai mult&vorbit mai putin, am inteles ca nu am mereu dreptate insa am facut ca tot eu sa am, am luat BAC-ul cu note mari si am intrat unde mi-am dorit chiar daca teatrul, marele vis a ramas in urma... Mi-am exersat engleza, m-am indragostit de cineva care merita si am fost mai atenta si la nevoile altora. M-am apucat intre timp si de 2 limbi straine, in afara de engleza, am invatat si sa renunt si am fost fericita... 2011 a fost un an frumos:)

 2011 din punct de vedere al blogului mi-a adus
  1. Cativa cititori in plus
  2. Vizualizari un pic mai multe
  3. Colaborari frumoase 
  4. Posturi interesante (zic eu)
  5. Il plac 323 de persoane pe Facebook fata de 45 anul trecut
  6.  Am 248 de persoane interesate
  7.  Sunt pe 498 in Zelist cu 6 persoane care link-eaza spre mine si  111 care ma au in blogrol


 Ce-mi doresc de la 2012?
  1.  Sa fiu un pic mai rezonabila si inainte sa ma enervez inutil sa gandesc un picut lucrurile la rece
  2. SA TREC CU BINE DE PRIMA SESIUNE!!!! 
  3. Sa mearga din ce-n ce mai bine cu franceza si spaniola (mai ales franceza!)
  4.  Sanatate. Ca-i mai buna decit toate.
  5.  Sa fie mama si tata si toti cei dragi iubiti si fericiti si sanatosi si plini de bani (sa mai scape si la mine.hihih)
  6.  Sa am o vacanta undeva, in afara tarii. 
  7.  Sa dau 10 kg jos. Sa las dracului tigara aia nenorocita. Sa nu ma mai tund!!!
  8. Sa citesc mai mult ca anul asta, spre rusinica mea
  9.  Sa fiu atenta si la nevoile altora, dar sa nu-mi pese ce zic toti idiotii
  10.  Sa fac un curs de ceva. Vad eu de ce. Make-up/ foto/ dans
  11.  Sa invat sa gatesc lucruri speciale
  12.  Sa investesc in chestii mai scumpe, dar de calitate
  13.  Un job bine platit sa-mi fac anumite placeri personale si sa o scutesc pe mama de o suma considerabila
  14.  Sa-mi gasesc un apartament frumos si ieftin si intr-o zona bunicica
  15.  Sa am note MARI si sa nu ma mai enervez din prostii!!!
  16.  Sa ma culc fericita si sa ma trezesc fericita. Sa nu stau mai mult de 15 minute trista! PE CEAS
  17. Sa fac curat in farduri, parfumele, hainute si sa arunc ceea ce este expirat si sa donez ceea ce nu mai port
  18.  Sa folosesc protectie solara si sa ma cremuiesc in fiecare seara
  19.  Sa fac sport de 3 ori/saptamana
  20. Sa pun banuti deoparte lunar
  21.  Sa invat DIN TIMP pentru examene, asta include si noptile, chiar daca voi fi nevoita sa beau cafea. Bleaaaaaaah
  22.  Sa nu mai beau cola sau alte sucuri!!
 Si atat. Listele lungi nu folosesc la nimic, doar te plafonezi in prostii.

 Ce va urez voua? Liniste, sanatate, iubire, rabdare, compasiune, toleranta, pace si banuti multi:) Un An Nou fericit, iubitii mei, sa ne citim cu drag, la Anul. Va iubesc!

PS-Ce faceti de Revelion? Eu voi petrece de data aceasta cu cativa oameni apropiati si vom sta linistiti la un paharel de vorba. Am imbatranit, gata!

    9 comentarii:

    iri spunea...

    la multi ani si tie!

    si eu tot ca bosorogii o sa petrec, cu vreo 4 oameni super dragi

    si daca reusesti sa slabesti, sa-mi zici si mie cum :))

    te pup:*

    Felicia spunea...

    La multi ani scumpo ! Mult noroc la sesiune si sanatate sa te bucuri de viata! Eu o sa petrec revelionul cu parintii mei, sor-mea si frati-miu, pentru ca ei ai fost alaturi de mine si in cele mai frumoase momente din an, dar si in cele mai triste momente. Te pup! :*

    C.L.M. spunea...

    La multi ani!:D sanatate si cat mai multe realizari!

    Miss I. spunea...

    La mulți ani și să ai parte de un 2012 pe cinste! :*

    Cristina Cioba spunea...

    @iri-la multi ani!si noi, 4 am fost:))

    sper sa slabeeeeesC!!!! te pupuuu! tu de unde vrei sa slabesti, nesuferito???

    Cristina Cioba spunea...

    @felicia-multumesc din suflet,!!!si tie!!te pup!

    Cristina Cioba spunea...

    @clm-la fel!!:***

    Cristina Cioba spunea...

    @miss i-la multi ani, iubito!

    Cristina Cioba spunea...

    @miss i-asemenea si tie!