marți, 27 martie 2012

Atat timp cat ma pupati in funduletul meu de diva, toate bune!

Atunci cand iti faci un amarat d-asta de blog si-ncepi sa-nsiri bazaconiile tale, viata ta, sau ce naiba mai insiri tu p-acolo, trebuie sa stii din start ca iti asumi ce balarii zici (Nu, n-are nicio importanta ca te intitulezi pe numele real sau sub numele de Jar of Motherfucker-Doamne iarta-ma) Si trebuie sa mai stii si ca oamenii-s diferiti, au pareri diferite, deci prin urmare n-o sa zica mereu ca tine, ba chiar vor fi si nesimtiti (s-o fi tragand de la faptul ca suntem romani?Nuuuu)

Asa ca mor cand vad cum primesc unii comentarii destul de dezaprobatoare cu privire la rahatul pe care-l mananca acolo si nu le aproba, sau si mai rau, roaga sau asteapta de la ceilalti cititori sa sara ca niste vulturi pe respectivul/a care a indraznit sa nu pupe-n fundulet diva sau divul.

Daca nu esti capabil/a sa intelegi ca oamenii au pareri diferite si de-ale tale, iar asta nu te face neaparat prost/asta, nu-ti fa blog. Daca nu esti capabil/a sa intelegi ca ala care are o parere diferita de tine nu e prost deloc, ba chiar s-ar putea sa fie mai destept, iar, nu-ti fa blog. Daca nu esti capabil/a sa intelegi ca nimeni nu f**e grija cat de des te f%$i tu...iarasi, nu-ti fa blog, la dracu.

Ma scuzati ca m-am aprins asa, ceva total neetic pentru o domnisoara ca mine. Dar ce naiba? Eu aprob si comentariile nesimtite, la care le raspund pe un ton la fel de nesimtit. Dar niciodata nu voi raspunde pe un ton de nesimtita prost-crescuta cuiva pentru ca are o parere diferita. Si nici nu m-astept de la voi, cititorilor, sa ma pupati in fundulet. Ca toti avem pareri.

Pam pam.

10 comentarii:

Puck spunea...

primesc o plăcere enormă de la nepupatul în funduleț...de aia și-ii fut pe toți care mă pupă-n fund, să știe să-și facă o părere proprie dar nu să umble cu franzoale, că mă rup, pe bune..hai că-i bine..îmi place mai mult așa, e mai moldovenesc...și de-ai mai ști niște înjurături în rusă, în general ai fi nr 1 pe moldova...extaz

Mihai spunea...

De la ce te-ai luat?

Cristina Cioba spunea...

@puck- bravo, esti o moldoveanca misto tare!!!:) cand ma inveti rusa?ador rusa:D

Cristina Cioba spunea...

@mihai-bine ai venit. postul asta sta nepublicat cred ca de...joi. De la niste bloguri, de la ce sa ma iau? Exemple concrete, bineinteles ca nu le-oi da link, nu?

Monique spunea...

Da toti avem pareri si atata timp cat le exprimam civilizat si fara injurii, le putem discuta in pace si voie.

Puck spunea...

cînd oi termina să mă fut cu mintea și-oi începe să mă ocup de lucruri serioase...

Adri spunea...

Nu te pup in niciun loc, dar cu asta ai mare dreptate.

Cristina Cioba spunea...

@monique-exact, bine-ar fi sa inteleaga toti asta!

Cristina Cioba spunea...

@puck-cand te decizi sa te apuci dde lucruri serioase, eu mi-s aci:)

Cristina Cioba spunea...

@adri-saru'mana si bine ai venit!:)