joi, 10 mai 2012

Cei de la Cosmetic Plant ma rasplatesc

Draga de Bondarica s-a oferit sa-mi ofere cu ajutorul celor de la Cosmetic Plant gama noua de produse pentru tratarea tenului acneic...  Produsele contin extract de busuioc care cicatrizeaza si mentin sebumul sub control:) Eu trebuie sa va povestesc o peripetie cu "prietenii"nostri, COSURILE.

Cel mai adesea mi se intampla sa o "patesc" cu punctele negre. O intamplare foarte amuzanta a fost cand am cumparat faimoasa Garnier BB cream. Ieftina nu fu, am cumparat-o dintr-unul dintre magazinele faimoase Boots (in UK, habar nu am daca-s si-n alta parte). Si bineinteles, m-am grabit sa o testez. Nu mi-a placut din prima cine stie ce, ca sa zic WOW, am gasit crema ideala! Insa totusi am decis sa ii dau o sansa. M-am dat cam de 4 ori dupa care mi-au iesit 5!!! cosuri!!! MARI, URATE. Uf, de la ce-or fi? Initial nu am facut legatura cu BB cream, insa ulterior am incercat s-o evit. Hop, incepura sa se vindece.

Deci asa, BB cream?! Macar de-ai fi fost ieftina, nesuferito.

Acum, sincer, Alexandra nu mi-a spus daca trebuie sa dau leapsa si mai departe. Daca trebuie, o rog frumos sa-mi lase un comentariu in care sa-mi specifice asta si va cadorisesc si eu mai departe:)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Asta ca sa vezi ca la pomul laudat nu trebuie mers cu sacul :))