joi, 3 mai 2012

x


6 comentarii:

Fata cu Cafea spunea...

Bine spus.
Dar ma intreb oare, inainte de ce nu erau probleme astea? Acum le vad din ce in ce mai mult la noi la noile generatii, in schimb parintii nostri sau cel putin ai mei, ii vad iubindu-se la fel sau poate mai mult.

Paula spunea...

Că bine zici, morţii cu morţii, vii cu vii. Nu mai cred în come.

Carmen spunea...

Unde se duce dragostea cand moare?

Eu zic batraneste ca" se duce dracului!"
Si cred ca e mai bine asa. Cine ar vrea sa traiasca cu un defunct, fie el si sentiment?
Daca a murit, s-a dus pe pustii. Nu-s o dama de fier, dar nu prea am bocit amoruri moarte.Cu o singura exceptie, cand amorul era foarte tanar si zburdalnic si m-a durut c-a murit asa de crud. Mai exact nu prea am avut timp sa-mi dau seama daca-mi placea cum isi lega sireturile...Dar fuse si se duse! Am plans cateva fluvii, am incercat sa "ma sinucid" prin munca si in final mi-am revenit. Cred ca de foarte putine ori, o dragoste comatoasa, isi revine.Si numai daca eforturile se depun de ambele parti. Insa de multe ori, "coma" ii vine cum nu se poate mai bine unuia dintre parteneri, deci....o lasa moarta.

Anonim spunea...

Dragostea trece si se transforma in iubire:d. Asta numai daca ai reusit sa construiesti iubirea in timpul cat a durat dragostea. Pt ca eu asa vad, dragostea si iubirea sunt lucruri diferite. iubirea este formata din respect, incredere, mici compromisuri, neajunsuri, realizari...adica de toate cele prin cate trebuie sa treaca un cuplu. Si daca reusesti sa treci peste toate greutatile alaturi de cel de langa tine,o sa ai parte de iubire.
cat despre faza cu reinviatul mortilor...toti trecem prin asta, dureaza umpic pana intelegem ca walking dead vedem doar in filme,
ti pup..tina

Cya spunea...

Nu imi place ciorba reincalzita.

Anonim spunea...

m very happy to see your article. Thanks so much and i am taking a look forward to contact you. Will you kindly drop me a mail?