sâmbătă, 30 iunie 2012

Iarasi despre Facebook

Atentie- acesta este un post programat, eu m-am lipsit de internet probabil pina pe 1 iulie.

V-am vorbit in nenumarate randuri despre Facebook: AICI despre requesturi, AICI despre nelamuriri, AICI despre jocuri, AICI despre relatii si implicatia lor in Facebook, AICI ironic.

Dar acum chiar am o intrebare serioasa. Ba nu, 2. Si a doua tot serioasa (wow, pot fi si serioasa): 1: De ce primesc friend request-uri de la oamenii pe care nu-i cunosc? Pe ce criterii se dau aceste friend request-uri? Sau dupa ce, mai exact? Dupa o poza de profil? Si acum intrebarea existentiala: De ce iti doresti oameni in lista pe care nu-i cunosti?

Buuun, intrebarea numarul 2: De ce ma invita x y si z sa le dau like la pagina? Pai daca-mi place pagina ta, nu-i dau eu like singura?

Intreb si eu, poate se-ndura cineva sa-mi si raspunda.

3 comentarii:

Fata cu Cafea spunea...

La prima problema nici eu nu am raspuns :)).
Cat despre a doua, cred ca e vorba numai de publicitate, probabil daca nu te invita sa dai Like la acea pagina, nu vei afla asa usor despre ea. Cred eu. :D

iri spunea...

vai, nu=mi spune :)) ca intr-o zi, ma trezesc ca o colega de facultate (care oricum nu e din bucuresti) e "prietena" cu o fosta colega de-a mea din liceu, cu care eu, sa zicem frumos, nu prea ma intelegeam. si am intrebat-o "de unde o stii????" raspuns"a, pai nu o stiu, dar am vazut-o la tine in lista si parea draguta" :| am ramas masca

Andra spunea...

Incearca si ei sa-si promoveze produsele cumva.