vineri, 20 iulie 2012

Relatia mea speciala cu cerceii

Am foarte multi cercei. Uluitor de multi. Unii ar spune ca-s nebuna, ce om sanatos la cap cumpara atatea perechi de cercei si ce dracu sa faca cu ei? Ca doar nici daca te chinui nu ai timp sa-i porti o viata intreaga. 

Ei, eu nu cred asa. Si de pe la vreo hai sa zicem 15-16 anisori cumpar cercei. Mici, mari, colorati, atarnaciosi (stiti ca-mi place sa inventez cuvinte), zdranganitori, simpli, albi, negri, orice fel de cercei. Si cam orice culoare, ca sa-i asortez la haine. Nu am cercei valorosi, poate doar vreo citeva perechi si aia au mai degraba valoare sentimentala.


Si sa va zic o poveste: In ultimul an nu am purtat DELOC cercei mari sau lungi. De ce? Nu stiu, nu m-am simtit in stare sa o fac. Ca sa-i port simt ca trebuie sa am o anumita tinuta si mai presus de toate o anumita stare de spirit, de incredere, de...nu stiu. Si vestea buna este ca de 3 zile port DOAR CERCEI LUNGI. E de bine, asa-i?

Am o regula: Oriunde as merge, in orice coltisor al tarii sau al lumii cumpar cercei. Daca inchid ochii imi pot aduce aminte cerceii mari, argintii si cu un model finut din Alexandria, de la festivalul de teatru. Cerceii mari, cu bilute albastre primiti de la cea mai buna prietena si pe care ulterior i-am purtat la majorat. Cerceii cu zdranganele aurii pe care nu mai stiu de unde sau de la cine ii am dar stiu ca am un feeling despre ei. Cerceii cu pisicute pe care mi i-am cumparat intr-o marti a anului 2011 cu cea mai buna prietena, dupa orele de istorie. Si as putea sa va dau mii astfel de exemple.


Cerceii ma aduc in locuri, momente, oameni dragi. Cerceii ma aduc inapoi in timp, asa cum pe altii ii aduce muzica.


Nu am o pereche preferata, ii pretuiesc la fel pe toti si tare ma supar cind vreunul dintre ei se duce in paradisulcerceilorpierduti.Din fericire asta nu se intampla prea des, ca tare am grija de ei.


Asa ca vreau sa ma bucur de zilele ramase in tara, sa-mi impletesc parul si sa-l asortez cu cercei...luuuuungi! Voi aveti cercei preferati?

2 comentarii:

copil enervant spunea...

:)))))) o,da,am rezonat la fiecare cuvant :)))
sunt cea mai " deschisa" femeie de pe pamant daca stii sa-mi "citesti" cerceii si rujul :)))

Ela spunea...

Cerceii preferati:cei din bronz si cei luuuungi.Looove them!