vineri, 27 iulie 2012

Zilele astea...

Oricat de mult mi-ar placea sa va scriu despre lucruri frumoase, nu pot. Parca ele nu prea se inghesuiesc sa vina la mine si eu nu prea pot sa le fortez. 


Asa ca da, m-am saturat de nepunctualitate. Da, eu ajung mereu cu 5 minute inainte de ora intalnirii stabilite IN PREALABIL! Da, nimeni nu ajunge niciodata la fix. Si da, dupa 15 minute am tot dreptul sa plec ca apoi sa nu fiu numita "nesimtita nerabdatoare". Pai tu, ala care intarzii, oricare ai fi esti un bou sau o vita prost educat/a. Nu, nu esti asa cand ANUNTI.


Draga doamna medic oftalmolog (nu-i dau nume), daca eu vin la tine pentru o consultatie si NU imi dai o solutie la problema mea, NU ai dreptul sa-mi ceri bani pentru asta. Ca nici eu nu-ti cer bani pentru ca te uiti la mine. Desi ai merita.


Draga taximetrist care te rog eu pe matale sa ma duci pentru o cursa de 3 ron intr-un oras mega mic si de rahat iar tu imi ceri 6 lei pentru cursa aia ca tu nu faci cursa de 3 lei, de ce nu raspunzi matale la ce numar de telefon pot sa-ti fac o reclamatie? Nicio problema, l-am gasit si singura.


Oameni tampiti care mergeti voi pe strada, de ce nu va uitati in stanga si-n dreapta sa nu daramati vreun biet trecator in marea graba a domniilor voastre? Deoarece daca sunteti apostrofati tipati ca din gura de sarpe.


Oameni politicosi ce "esteti"voi, de ce va bagati in fata la cozi? Nu va e putina rusine? Da, e cald. Da, esti obosit. Dar da, si mie imi e cald, si eu sunt obosita!!


Dobitoci cu acte-n regula, de ce nu stiti sa apreciati un om si lucrurile pe care le face pentru voi? Ghiciti ce: fiecare are nevoile lui si trebui RESPECTATE! Nu sunteti voi centrul Universului!! Bineeee????


Pe voi ce va mai enerveaza zilele astea?

4 comentarii:

morphine spunea...

Sau: vanzatorii de la piata eu daca vreau 4 ardei nu-mi mai baga tu una in plus, ca nu tu platesti!!!
m-a enervat la culme:D

sunshine spunea...

O nesimtita in tren care s-a asezat pe locul celui care ma insotea dar a coborat sa-si ia o cafea iar ea s-a pus pe locul lui iar apoi aceeasi nesimtita s-a descaltat, si-a scos o revista ca sa citeasca si si-a pus picioarele langa mine:|. Imi venea sa o bat!!
Caldura din ultimul timp...
Si ar mai fi dar nu-mi vin acum in minte.

Anonim spunea...

Că am fost obligată să trec printre oamenii de la un miting electoral și era să mă ardă cinci inși cu țigara. Da, ești liber să fumezi pe stradă, dar uită-te în jur, că începe și libertatea mea pe undeva!! :D

Cya spunea...

Grobienii care gasesc de cuviinta sa iese trei sferturi pe geamul masinii si sa urle in gura mare: "blondoooooo $^&$%&$%*Q&&#@...."