miercuri, 8 august 2012

Cum sa inseli-mic ghid

In urma cautarilor voastre pe google sub denumirea "Cum sa-nseli?" si alte variatiuni pe aceeasi tema, m`am decis sa va fac un ghid, ca`s o doamna draguta. N`as putea spune ca sunt plina de experienta, dar nici ca`mi lipseste cu desavarsire.

Atentie: Pentru a urma acest ghid trebuie sa fii nesimtit/a, trebuie sa te afli in posesia a ceva ce se numeste "incapacitatea de a alege" si sa ai nitel obrazu`gros. Daca`ti lipseste una dintre cele 3, te rog frumos sa te straduiesti de a o obtine, ca altfel nu e treaba treaba. Daca ai facut`o deja o data, ai toate sansele sa ajunga a deveni un obicei, un stil de viata, ca deh, daca merge treaba, merge!

Deci, sa revenim: Ideal ar fi sa nu`i dai aluia de langa tine parolele tale (mess, Facebook, twitter, mail) si nici acces la telefon ca sa poata verifica apeluri, mesaje, convorbiri. Normal, laptopul trebuie sa stea departe de ochii curiosilor. Daca nu poti face chestiile mentionate de mai sus sterge TOT! Conversatii, mailuri, apeluri, mesaje, cu mentiunea ca poti lasa cateva, bineinteles, necompromitatoare.

Asea. Acu'...nu te apuci sa`l treci p`ala/p`aia "iubi", "pisi", "puisor" in telefon, ca banuiesc ca nu esti retardat/a. Daca o cheama Andreea, treci in telefon Andrei. Daca il cheama Andrei, treci Andreea. Ai prins tu ideea. Si spui "hai ma iubi, e prietenul meu/prietena mea de o viata". Sau o colega de la munca, vezi tu.

Pe cat posibil nu te afisa in locuri publice. Daca te duci ca retardatul in centru cu fufa, atunci iti meriti soarta. Pastreaz`o obscur, asa. Ca`n filme. Daca obisnuiesti sa`ti schimbi amantele/amantii ca pe sosete, eu te sfatuiesc sa nu te lasi pozat/a in pozitii/posturi compromitatoare, ca poate calci pe nervi pe cineva intr`o zi si se lasa a paguba.

Cu alte cuvinte, fa`o o data ca dup`aia it comes naturally...

PS-Daca esti prins/a, spune ca nu e ceea ce pare.

6 comentarii:

Fata cu Cafea spunea...

:)))))))))) Genial!

Sunshine spunea...

Deci, zambesc.

Miss Z spunea...

=)) practic

Cya spunea...

Nu pot sa cred ca asa ceva cauta lumea pe net.Era clasic sa dai intrebari gen "cum s-a fac bani", ce vrea femeile, etc (cu greseli asa cum le-am scris cu tot).

Adevarul e ca si inselatul asta nu e pentru toata lumea...

Ela spunea...

:))) Foarte tare.Nu posed cele 3 "calitati" asa ca se pare ca nu-i de mine! :))

Irina spunea...

Ha-ha tareeee articolul...recunosc simptomele(de la fostul) incerc sa le invat si eu dar cred ca-mi lipseste un ingredient...lucram la asta insa pe melodia Sophie :)