sâmbătă, 11 august 2012

Exagerat de vesel si amabil

Stiti si voi persoanele alea care au in permanenta un ranjet pe mecla de-ti vine sa le-o spargi? Nu? Eu le stiu.

Din seria "Tara arde si baba se piaptana", sunt aia care zambesc mereu. Ba frate, ca ploua, ninge, tuna, arde tara, e razboi mondial, ei zambesc. Si nu pentru c-ar fi ceva amuzant, sau macar ceva sa-ti fure un zambet chiar si in coltul gurii. Ci asa, ca dobitocii.

Si cand tie ti s-au innecat toate corabiile ei zic "Las`ca trece".

Mm? Le stiti? Va plac? Ca eu le-as da cu ceva peste bot si dup-aia le-as spune "las ca trece."

3 comentarii:

Raluu spunea...

Haha..:)) astia ori au ei un rictus diabolic,dat de cine stie ce ganduri..:)) ori sunt exagerat de ipocriti,eventual si pupincuristi. Da,stim:x

Cya spunea...

Cunosc, si sunt tare enervanti.Eu cred ca un zambet impus ascunde mai multa nefericire decat se vrea de fapt a afisa.Adica ok, daca pentru ei asta functioneaza, bravo lor, dar zau daca restul au nevoie de puseurile lor de fals optimism atunci cand tot ce vor e sa lase se mai scunfunde un pic corabiile.

Au si tristetile rostul lor, trebuiesc traite (nu neaparat aprofundate), de-asta cu fuga asta intr-un zambet fortat nu pot fi de-acord.

Irina spunea...

Multumesc Cristina...:)))))
da eu sunt o tipa care zambeste in cel putin 90% din timp, nici nu fac bine ochi ca zambesc si vorbesc muuult ... si da am si momente in care ma apuca crize de plans sau stari diferite ca pe majoritatea femeilor dar in general imi place sa zambesc pt mine si pt altii care vor sa se inveseleasca si ei :)... si sa stii ca totul trece si lucrurile se aseaza pana la urma pe fagasul lor si peste ceva timp stam si ne uitam in urma ce fraieri eram si cat ne-am consumat pt nimic :)
Si inca ceva :) ... zambesc in primul rand pt mine si apoi la altii dar nu pt ca sunt pupincurista pt ca daca ma enerveaza le intorc spatele si le dau un mare IGNORE ci pentru ca mi se pare ca un om e mai frumos cu zambetul pe fata.
Zambetul e cel mai frumos accesoriu mult mai frumos ca machiajul, cand zambesti si te simti bine esti ca un magnet :) plin de bunadispozitie.
Si daca m-as intalni cu cineva care sa vrea sa-mi dea doua in bot pt ca zambesc mai mereu :), i-as da si eu inapoi cu zambetul pe buze:) (fara subinteles sa stii ;)
M-a amuzat articolul tau foarte mult(inca un motiv sa zambesc), sa stii ca imi faci diminetile la munca mai frumoase si te citesc cu drag pentru ca imi place stilul tau de a scrie :)
O zi buna iti doresc :)